Aischdall Bike 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- stivo
- Mountainbiker
Heb effe gemaild met iemand van de organisatie....
ZEER GOED NIEUWS
...Fortunately we didn't have much rain in Luxembourg. We only had local showers and thank God it didn't rain on the tracks for the last few days. Today it started raining lightly at 19.00. We have been on the tracks the whole day and we didn't even have to clean the bikes afterwards. So the conditions aren't too bad right now. We hope that we won't have too much rain during the night. There is one or two places which are a little bit muddy right now but those places are always muddy except during last summer!
Looking forward to seeing the whole team on Sunday.
Regards
Patrick
ziet er goed uit he...........

ZEER GOED NIEUWS
...Fortunately we didn't have much rain in Luxembourg. We only had local showers and thank God it didn't rain on the tracks for the last few days. Today it started raining lightly at 19.00. We have been on the tracks the whole day and we didn't even have to clean the bikes afterwards. So the conditions aren't too bad right now. We hope that we won't have too much rain during the night. There is one or two places which are a little bit muddy right now but those places are always muddy except during last summer!
Looking forward to seeing the whole team on Sunday.
Regards
Patrick
ziet er goed uit he...........
- stivo
- Mountainbiker
De auto is ingeladen......D-Nice oppikken en naar tankstation Rumst waar we om 12.30 hebben afgesproken met Serge.
En dan....richting Luxemburg. IK HEB ER ZIN IN
Wie de weersomstandigheden wil weten ter plaatse mag me bellen vanavond. Tussen 18.00u en 21.00u op nr (verwijderd
)
Groetjes
En dan....richting Luxemburg. IK HEB ER ZIN IN
Wie de weersomstandigheden wil weten ter plaatse mag me bellen vanavond. Tussen 18.00u en 21.00u op nr (verwijderd
Groetjes
Last edited by stivo on Wed 12 May 2004 22:53, edited 1 time in total.
- morphan
- Mountainbiker
overnachten
Normaal gingen wij kamperen, maar door het regenweer
toch even naar daar gebeld en een caravan gereserveerd om te overnachten. De chaletjes waren volzet.
Als er nog zijn die het kamperen of het vroege opstaan niet zo goed zien zitten, ziehier de link:
http://www.campingsimmer.lu/nl-site/verhuur/verhuur.htm
Succes en tot morgen!!
Als er nog zijn die het kamperen of het vroege opstaan niet zo goed zien zitten, ziehier de link:
http://www.campingsimmer.lu/nl-site/verhuur/verhuur.htm
Succes en tot morgen!!
Hewel, ik denk da ge nog dichter bij de waarheid zult zitten dan ge zelf dacht: daarstraks ff tot in Duitsland gereden voor wat spullen, en zowel op de heen als de terugrit vastgesteld dat het zo rond Luik erg slecht weer was (regen en mist), maar hoe meer oostwaarts, hoe droger.mtbhurricane wrote:Bedankt voor de info, hopelijk blijft het zo. Al geven ze voor morgen wel regen uit voor dardennen. Maar hopelijk blijven die wolken binnen de onze grenzen.
Aan iedereen dus: veel succes!
Ok, I'm gonna blow my cover here, maar dan wordt Stivo niet continu lastig gevallen en heeft iedereen de info:
Net na een SMS'je telefoon telefoon gehad van Stivo. Als ik het tenminste goed weergeef hebben ze onderweg naar ginder regen gehad, en daar heeft het daarstraks ook hard geregend. Het zou echter de eerste hevige regen zijn geweest; de voorgaande dagen zou het er vrij droog zijn geweest.
Op dit eigenste ogenblik was het er droog en stond er (zogoed als?) geen wind.
Volgens Stivo lag het er eerder nat dan slijkerig bij. Hij ging er wel van uit dat het zwaar ging zijn.
Net na een SMS'je telefoon telefoon gehad van Stivo. Als ik het tenminste goed weergeef hebben ze onderweg naar ginder regen gehad, en daar heeft het daarstraks ook hard geregend. Het zou echter de eerste hevige regen zijn geweest; de voorgaande dagen zou het er vrij droog zijn geweest.
Op dit eigenste ogenblik was het er droog en stond er (zogoed als?) geen wind.
Volgens Stivo lag het er eerder nat dan slijkerig bij. Hij ging er wel van uit dat het zwaar ging zijn.
Last edited by Jack77 on Sat 08 May 2004 19:26, edited 1 time in total.