Inderdaad, maar Moorslede, ONK, WRB is een Westtoer-route... (en Bloso en Westtoer zijn geen concurrenten...)2 fast 2 follow wrote:Nog een opmerking voor de Bloso misschien kunnen ze de route van Roeselare koppelen aan de routes van Moorslede, Oostnieuwkerke en Westrozebeke, zo kan er een mtb netwerk komen.
Rolarius route Roeselare
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- muddymen
- Mountainbiker
2dagen geleden mail gestuurd naar de verantwoordelijke met dezelfde vraag tot op heden niets van gehoord.me wrote:hey,
weet iemand of je zondag nog kan meerijden zonder ingeschreven te zijn?
We hebben het nieuws van de route te laat vernomen maar zouden supergraag meedoen morgen!!!
iemand die meer weet?
merci!
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
Ik denk dat iedereen welkom is, ze zullen blij zijn dat er veel volk is op de opening.
Alé dat is mijn gedacht. Onze club zal in ieder geval ook vertegenwoordigd zijn met een +/- 5 tal bikers.
Veel suc6 morgen,de oude spoorwegbedding zal al wa vettig liggen.
Greetz
2f2f
Alé dat is mijn gedacht. Onze club zal in ieder geval ook vertegenwoordigd zijn met een +/- 5 tal bikers.
Veel suc6 morgen,de oude spoorwegbedding zal al wa vettig liggen.
Greetz
2f2f
- lucvdb
- Mountainbiker
Ik ben ook niet ingeschreven maar toch van plan om te gaan.me wrote: weet iemand of je zondag nog kan meerijden zonder ingeschreven te zijn?
We hebben het nieuws van de route te laat vernomen maar zouden supergraag meedoen morgen!!!
De start van de toer is voorzien om 8.45 uur, ik zie niet in waarom men iemand zou uitsluiten om mee te rijden. Het ontbijt neem ik wel thuis.
Re: Iedereen is welgekomen
Hier in Diksmuide hebben we al wat literkes te verwerken gekregenbjo wrote:Collega Bikers,
Kom maar af morgenochtend.
Er is voldoende mondvoorraad voor iedereen.
Hopelijk gaan de weersluizen vanavond niet teveel meer open.
Tot morgen,
Heb mijn modderbandjes laten opliggen