2de Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 23/05/09 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Knurrebikers lady wrote:
s-biker gert wrote:
laagvlieger wrote: Ge moogt ne keer ne "Full Monty doen zenne in de privé douche zal ik als tegenprestatie uw rugje wassen :wink:
Gij zijt precies nog nie volledig hersteld van uwe val in kluisbergen :lol:
Te hard opt kopke gevallen misschien :lol:
Bedankt voort voorstel maar 'k heb al massage tegoed van Herder en anders zal het teveel worden :wink:
Ja amaai ge moogt gerust zijn en was daarvoor al maar nen halve :drunk:
In grachtje gesukkeld, nachtje ziekenhuis Ronse en 2maand werk ombekwaamheid #-o 4maand niet gereden [-X Nu na een 9tal maanden nog steeds last in de nek.
Sorry voor off-topic nu weer on-topic.
Met spijt in het hart moet ik den dezen van jaar laten schieten, wel spijt maja moet keuzes maken.
Rijd Waimes donderdag 21Mei en blijven daar voor lang weekend tot maandag's :bounce:
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Zit ook in Waimes :roll:
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

zit ook in waimes :roll:

2 dagen later poging om hier de grote afstand te doen. Kben benieuwd hoe ver ik het ga schoppen.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Ik zit(nog) niet in Waimes en zou liever de donderdag een rustiger ritje doen om me volledig te concontreren op deze!
Kwestie dat de beentjes goed gerecupereerd zijn tegen Schorisse,en dat is nodig op mijnen"ouden"dag!
Verslagje van Maarkedal-Schorisse in avant-première gereden op zondag 10/05, gepost op het gewone TT-forum,
zodat je al een korte indruk hebt van hetgeen ons te verwachten staat! :bounce: =D> =P~
CannonSL3
Mountainbiker

Post by CannonSL3 »

Graag kom ik vanuit Nederland afzakken naar deze mooie rit. Alleen ben ik erg benieuwd hoe het weer de afgelopen paar dagen geweest is en of we volgende week te maken hebben met een droge snelle ondergrond. (net als vorig jaar) kan iemand hier iets over zeggen.Dank alvast
kris
Mountainbiker

Post by kris »

CannonSL3 wrote:Graag kom ik vanuit Nederland afzakken naar deze mooie rit. Alleen ben ik erg benieuwd hoe het weer de afgelopen paar dagen geweest is en of we volgende week te maken hebben met een droge snelle ondergrond. (net als vorig jaar) kan iemand hier iets over zeggen.Dank alvast
Zelf in de streek wonend kan ik hierop antwoorden.
Vorige dagen heeft het wat geregend maar voor de komende dagen voorspellen ze schitterend weer. (voor woensdag zelf 23 graden).
Tegen zaterdag zullen normaal gezien de plassen opgedroogd zijn. =D>

Droog parcours zal ook wel nodig zijn voor degenen die de langste afstand willen doen.
Vorig jaar had ik maar 135km op de teller, dit jaar misschien aan 150km geraken (van thuis vertrekken) :-?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

kris wrote:
CannonSL3 wrote:Graag kom ik vanuit Nederland afzakken naar deze mooie rit. Alleen ben ik erg benieuwd hoe het weer de afgelopen paar dagen geweest is en of we volgende week te maken hebben met een droge snelle ondergrond. (net als vorig jaar) kan iemand hier iets over zeggen.Dank alvast
Zelf in de streek wonend kan ik hierop antwoorden.
Vorige dagen heeft het wat geregend maar voor de komende dagen voorspellen ze schitterend weer. (voor woensdag zelf 23 graden).
Tegen zaterdag zullen normaal gezien de plassen opgedroogd zijn. =D>

Droog parcours zal ook wel nodig zijn voor degenen die de langste afstand willen doen.
Vorig jaar had ik maar 135km op de teller, dit jaar misschien aan 150km geraken (van thuis vertrekken) :-?
blijkbaar zullen ze nog zo snel niet opdrogen als ge het weerbericht zo bekijkt, ik hoop op zen minst een droge dag en iets droger traject dan vandaag rond opbrakel.

http://www.hln.be/hln/nl/weather/foreca ... isse.dhtml

MaC'Red 8)
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Een beetje reklame voor onze tocht kan geen kwaad: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tCode=9680 :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik ga er met dit lang weekend van profiteren om even weg te gaan met het vrouwke.
Alleen jammer dat ik daarvoor een hoge prijs moet betalen,
geen deelname aan deze tocht :cry: :cry:
Jeun jullie allemaal!!
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

slijkcrosserke wrote:Ik ga er met dit lang weekend van profiteren om even weg te gaan met het vrouwke.
Alleen jammer dat ik daarvoor een hoge prijs moet betalen,
geen deelname aan deze tocht :cry: :cry:
Jeun jullie allemaal!!
Hier van 't zelfde laken een broek, de vrouw heeft aan't langste eind getrokken
Post Reply