De politie bellen als er een meute honden op u afkomt ????Te Voet wrote:Loslopende (losgelaten) honden is bij wet strafbaar... Zolang jij op officieel bewijzerde paden rijdt doe je niks illegaal.Plattemband wrote:
voor alle duidelijkheid: ik ben die boer hier tegengekomen (wat verder aan de hoeve).
de blosoroute loopt aan de rechterkant van het veld, dit tot volledig aan de hoeve. en daar zijn zijn honden om ons afgestormd.
ik kan de boer perfect begrijpen hoor. ik vind het gewoon vreemd dat de lokale bewoners niet op de hoogte zijn en er blijkbaar niet echt achter staan.
by the way, dit is niet het enige pad dat dwars door iemands eigendom lijkt te lopen...
Politie bellen en laten vaststellen... zal rap heel wat minder zijn.Ik kan een boer hierin best begrijpen, maar niet ten koste van lijf en lede.
Route in aanmaak Roosdaal
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Die pé zet zijn honden niet direct binnen hé... dus eerst in veiligheid brengen en dan telefoontje doen ( i know het is nog vroeg)pvandebe wrote:De politie bellen als er een meute honden op u afkomt ????Te Voet wrote:Loslopende (losgelaten) honden is bij wet strafbaar... Zolang jij op officieel bewijzerde paden rijdt doe je niks illegaal.Plattemband wrote:
voor alle duidelijkheid: ik ben die boer hier tegengekomen (wat verder aan de hoeve).
de blosoroute loopt aan de rechterkant van het veld, dit tot volledig aan de hoeve. en daar zijn zijn honden om ons afgestormd.
ik kan de boer perfect begrijpen hoor. ik vind het gewoon vreemd dat de lokale bewoners niet op de hoogte zijn en er blijkbaar niet echt achter staan.
by the way, dit is niet het enige pad dat dwars door iemands eigendom lijkt te lopen...
Politie bellen en laten vaststellen... zal rap heel wat minder zijn.Ik kan een boer hierin best begrijpen, maar niet ten koste van lijf en lede.![]()
![]()
Kan iemand me 'ns aanduiden op de kaart waar die laatste foto zich situeert want die zegt me niet direct iets ?
- J.E.
- Mountainbiker
verleggen? waarom?
Die boeren moeten nie zeiken, ze weten goed genoeg dat er op bepaalde plaatsen een losweg loopt/liep. En het wordt oogluikend toegestaan dat ze deze mee bewerken/omploegen. Om bij m'n paarden te geraken heb ik ook zo een losweg nodig. Dienen boer plant daar ook altijd mais op. Ik rijd er dan enkele keren met m'n bestelwagen over en dan is da ook terug in orde. Dienen boer zou beter schoonekkes zwijgen ipv van zijnen tak te maken.
Die boeren moeten nie zeiken, ze weten goed genoeg dat er op bepaalde plaatsen een losweg loopt/liep. En het wordt oogluikend toegestaan dat ze deze mee bewerken/omploegen. Om bij m'n paarden te geraken heb ik ook zo een losweg nodig. Dienen boer plant daar ook altijd mais op. Ik rijd er dan enkele keren met m'n bestelwagen over en dan is da ook terug in orde. Dienen boer zou beter schoonekkes zwijgen ipv van zijnen tak te maken.
Jij kan die losweg opeisen als eigenaar/huurder van een achterliggend perceel waar je anders geen toegang toe hebt.J.E. wrote:verleggen? waarom?