Trek-FuelEX-meeting: komt er nen bis????

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Op welke dag wil je de meeting?

Zaterdag
6
18%
Zondag
13
38%
Maakt niet uit.
15
44%

Total votes: 34

lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

De foto's zien er in elk geval reeds veel belovend uit =D> =D>
edse
Mountainbiker

Post by edse »

hmmm zeg dat wel...nu nog ons verlof krijgen hé want het gaat niet zo best in Brugge.
dflament
Mountainbiker

Post by dflament »

Iemand zin om deze week (lees vrijdag, zaterdag of zondagmorgen) naar Oud-Heverlee (en omstreken) te komen voor een klein opwarmerke?

40km aan zalige paden, single-tracks, afdalingen en technische stukken, slechts 5% Bloso en 400-500 hoogtemeters! gemaakt voor fuel-ex'en ;)

ge beseft zelfs ni dat ge in vlaanderen aant rijden zijt... ik heb die rit al tesamen met mijne bikemaat gereden en ik was overdonderd.

you won't be disappointed, i shit you not!
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Klinkt heel mooi, die Bloso-tour al een beetje beu gereden. Ik kan dit weekend wel niet maar als je de route toevallig op gps hebt mag je me die altijd bezorgen :-)
ToxicWaste
Mountainbiker

Post by ToxicWaste »

dflament wrote:Iemand zin om deze week (lees vrijdag, zaterdag of zondagmorgen) naar Oud-Heverlee (en omstreken) te komen voor een klein opwarmerke?

40km aan zalige paden, single-tracks, afdalingen en technische stukken, slechts 5% Bloso en 400-500 hoogtemeters! gemaakt voor fuel-ex'en ;)

ge beseft zelfs ni dat ge in vlaanderen aant rijden zijt... ik heb die rit al tesamen met mijne bikemaat gereden en ik was overdonderd.

you won't be disappointed, i shit you not!
ik heb wel interesse =D> =D>
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik ook, maar wacht nog effe. Ga deze week terug fatsoenlijk beginnen rijden. De conditie is maar laag. Volgende keer wordt er wat vroeger begonnen aan de voorbereidingen van het communiefeest :wink:
Phaze679
Mountainbiker

Post by Phaze679 »

Interesse is er wel, tijd helaas minder.
Dees weekend citytrip met m'n vriendin voor haar verjaardag, dus van biken zal er helaas niet veel in huis komen.. :cry:

Maar het parcours klinkt wel zéér interessant!
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Eerst opwarmen op Summerbike Festival ! Dan in de Raid des Hautes Fagnes 3 keer doodgaan om als toetje de EX meeting mee te pakken. :lol:
edse
Mountainbiker

Post by edse »

farmer/cowboy wrote:Eerst opwarmen op Summerbike Festival ! Dan in de Raid des Hautes Fagnes 3 keer doodgaan om als toetje de EX meeting mee te pakken. :lol:
toetje toetje toetje :lol:
voor mij wordt dat de inspanning van het jaar met mijn huidige conditie
#-o
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

edse wrote:
farmer/cowboy wrote:Eerst opwarmen op Summerbike Festival ! Dan in de Raid des Hautes Fagnes 3 keer doodgaan om als toetje de EX meeting mee te pakken. :lol:
toetje toetje toetje :lol:
voor mij wordt dat de inspanning van het jaar met mijn huidige conditie
#-o
Opwarmen in SBF is al danig opgelopen, klaar voor de Raid! Dus blijft de Ex meeting het toetje!! :lol: :lol: :wink:
Post Reply