Trek-FuelEX-meeting: komt er nen bis????
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
dflament
- Mountainbiker
Iemand zin om deze week (lees vrijdag, zaterdag of zondagmorgen) naar Oud-Heverlee (en omstreken) te komen voor een klein opwarmerke?
40km aan zalige paden, single-tracks, afdalingen en technische stukken, slechts 5% Bloso en 400-500 hoogtemeters! gemaakt voor fuel-ex'en
ge beseft zelfs ni dat ge in vlaanderen aant rijden zijt... ik heb die rit al tesamen met mijne bikemaat gereden en ik was overdonderd.
you won't be disappointed, i shit you not!
40km aan zalige paden, single-tracks, afdalingen en technische stukken, slechts 5% Bloso en 400-500 hoogtemeters! gemaakt voor fuel-ex'en
ge beseft zelfs ni dat ge in vlaanderen aant rijden zijt... ik heb die rit al tesamen met mijne bikemaat gereden en ik was overdonderd.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Klinkt heel mooi, die Bloso-tour al een beetje beu gereden. Ik kan dit weekend wel niet maar als je de route toevallig op gps hebt mag je me die altijd bezorgen 
- ToxicWaste
- Mountainbiker
Post by ToxicWaste »
ik heb wel interessedflament wrote:Iemand zin om deze week (lees vrijdag, zaterdag of zondagmorgen) naar Oud-Heverlee (en omstreken) te komen voor een klein opwarmerke?
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Eerst opwarmen op Summerbike Festival ! Dan in de Raid des Hautes Fagnes 3 keer doodgaan om als toetje de EX meeting mee te pakken. 
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Opwarmen in SBF is al danig opgelopen, klaar voor de Raid! Dus blijft de Ex meeting het toetje!!edse wrote:toetje toetje toetjefarmer/cowboy wrote:Eerst opwarmen op Summerbike Festival ! Dan in de Raid des Hautes Fagnes 3 keer doodgaan om als toetje de EX meeting mee te pakken.![]()
voor mij wordt dat de inspanning van het jaar met mijn huidige conditie