Route in aanmaak Roosdaal

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Te Voet wrote:
Plattemband wrote:Image

voor alle duidelijkheid: ik ben die boer hier tegengekomen (wat verder aan de hoeve).
de blosoroute loopt aan de rechterkant van het veld, dit tot volledig aan de hoeve. en daar zijn zijn honden om ons afgestormd.

ik kan de boer perfect begrijpen hoor. ik vind het gewoon vreemd dat de lokale bewoners niet op de hoogte zijn en er blijkbaar niet echt achter staan.

by the way, dit is niet het enige pad dat dwars door iemands eigendom lijkt te lopen...
Loslopende (losgelaten) honden is bij wet strafbaar... Zolang jij op officieel bewijzerde paden rijdt doe je niks illegaal.
Politie bellen en laten vaststellen... zal rap heel wat minder zijn.Ik kan een boer hierin best begrijpen, maar niet ten koste van lijf en lede.
De politie bellen als er een meute honden op u afkomt ???? :lol: :lol: :lol: Kan iemand me 'ns aanduiden op de kaart waar die laatste foto zich situeert want die zegt me niet direct iets ?
Te Voet
Mountainbiker

Post by Te Voet »

pvandebe wrote:
Te Voet wrote:
Plattemband wrote:Image

voor alle duidelijkheid: ik ben die boer hier tegengekomen (wat verder aan de hoeve).
de blosoroute loopt aan de rechterkant van het veld, dit tot volledig aan de hoeve. en daar zijn zijn honden om ons afgestormd.

ik kan de boer perfect begrijpen hoor. ik vind het gewoon vreemd dat de lokale bewoners niet op de hoogte zijn en er blijkbaar niet echt achter staan.

by the way, dit is niet het enige pad dat dwars door iemands eigendom lijkt te lopen...
Loslopende (losgelaten) honden is bij wet strafbaar... Zolang jij op officieel bewijzerde paden rijdt doe je niks illegaal.
Politie bellen en laten vaststellen... zal rap heel wat minder zijn.Ik kan een boer hierin best begrijpen, maar niet ten koste van lijf en lede.
De politie bellen als er een meute honden op u afkomt ???? :lol: :lol: :lol: Kan iemand me 'ns aanduiden op de kaart waar die laatste foto zich situeert want die zegt me niet direct iets ?
Die pé zet zijn honden niet direct binnen hé... dus eerst in veiligheid brengen en dan telefoontje doen ( i know het is nog vroeg)
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

ik ben ook honden tegengekomen , ma die deden niks..
(moet wel toegeven da als ik ze zag, dak harder begon te trappen) :-D
Mirlong1
Mountainbiker

Post by Mirlong1 »

De rode heb ik nog niet gedaan en ga daar ook nog wat mee wachten :roll:

J.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Yep, en zo krijgen de boeren toch hun zin.....'k Zou Roosdaal inlichten zodat ze de route kunnen verleggen.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

verleggen? waarom?
Die boeren moeten nie zeiken, ze weten goed genoeg dat er op bepaalde plaatsen een losweg loopt/liep. En het wordt oogluikend toegestaan dat ze deze mee bewerken/omploegen. Om bij m'n paarden te geraken heb ik ook zo een losweg nodig. Dienen boer plant daar ook altijd mais op. Ik rijd er dan enkele keren met m'n bestelwagen over en dan is da ook terug in orde. Dienen boer zou beter schoonekkes zwijgen ipv van zijnen tak te maken.
Magnum_
Mountainbiker

Post by Magnum_ »

J.E. wrote:verleggen? waarom?
Die boeren moeten nie zeiken, ze weten goed genoeg dat er op bepaalde plaatsen een losweg loopt/liep. En het wordt oogluikend toegestaan dat ze deze mee bewerken/omploegen. Om bij m'n paarden te geraken heb ik ook zo een losweg nodig. Dienen boer plant daar ook altijd mais op. Ik rijd er dan enkele keren met m'n bestelwagen over en dan is da ook terug in orde. Dienen boer zou beter schoonekkes zwijgen ipv van zijnen tak te maken.
Jij kan die losweg opeisen als eigenaar/huurder van een achterliggend perceel waar je anders geen toegang toe hebt.
Mirlong1
Mountainbiker

Post by Mirlong1 »

pvandebe wrote:'k Zou Roosdaal inlichten zodat ze de route kunnen verleggen.
Voor dat stukje op de groene route heb ik dat gedaan, we zien wel wat er van komt.

J.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

J.E. wrote:verleggen? waarom?
Simple J.E. Ik heb ècht geen zin in honden die u mogelijk kunnen bijten. Echt geen zin in.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

intervaltrainingske!
Post Reply