IK ben 'ns gaan zien...BTwin ! Heb ook zwart zeem....perfectKillerbe wrote:Het merk dat ik bedoel is geen rockrider.NetWave wrote:Ter aanvulling: het huismerk van Decathlon is "Rockrider"
Atos of zoiets.... ik zal starks eens kijken (als ik thuis ben) welk merk.
goeie koersbroek
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- King of the Hill
- Mountainbiker
Post by King of the Hill »
B'Twin?Killerbe wrote:Het merk dat ik bedoel is geen rockrider.NetWave wrote:Ter aanvulling: het huismerk van Decathlon is "Rockrider"
Atos of zoiets.... ik zal starks eens kijken (als ik thuis ben) welk merk.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Sportful
Castelli is ook zeer zeer goed (wel rond de 70 € neerleggen, met de rooie zeem hé...
Vermarc uit eigen land is ook goed.
Het is belangrijk de juiste zeem eruit kiezen (een voor een paar km hoeft nie duur te zijn, maar voor + 50 KM....is een goedkoop meestal een slecht aankoop.
Castelli is ook zeer zeer goed (wel rond de 70 € neerleggen, met de rooie zeem hé...
Vermarc uit eigen land is ook goed.
Het is belangrijk de juiste zeem eruit kiezen (een voor een paar km hoeft nie duur te zijn, maar voor + 50 KM....is een goedkoop meestal een slecht aankoop.
Volgens de site van Assos kan je ze krijgen bij Bike Plus in Waasmunster. Geen ervaring echter bij deze winkel. Ik koop ze meestal in de solden bij Van Eyck (Aalst) of bij Hopmans in Bergen Op Zoom. Bij bikesport in Asse zijn er nog steeds serieuze kortingen maar er zijn enkel nog de minst voorkomende maten.
- Deere Power
- Mountainbiker
Post by Deere Power »
Ik heb met de jaren geleerd dat een zeem beter te goed kan zijn ipv just niet genoeg.
Ik zweer voor de lange ritten bij Assos.
Bij bikesport liggen nog medium team's aan knalprijzen.
Ik zweer voor de lange ritten bij Assos.
Bij bikesport liggen nog medium team's aan knalprijzen.
ik vermoed dat bij Vermarc het Elite zeem (het rode) het beste is?
welk zeem is aan te raden bij Assos? Voornamelijk voor AM rijstijl en met dus een losse short over... 'k zie die binnenshorts meestal niet zo zitten, liever gewoon een koersbroek onderaan
wel eens bij decathlon langsgaan dit weekend, die FR en AM shorts zien er nog ok uit
welk zeem is aan te raden bij Assos? Voornamelijk voor AM rijstijl en met dus een losse short over... 'k zie die binnenshorts meestal niet zo zitten, liever gewoon een koersbroek onderaan
wel eens bij decathlon langsgaan dit weekend, die FR en AM shorts zien er nog ok uit