16/05/09-17/05/09St-Andries Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Onze tocht:

Technisch parcours op privégronden waar niemand ooit gereden heeft en zelfs met hoogtemeters, dat was tot vorige week een droom.
[-o<
DOCH, vandaag met 3en hard gewerkt en een schitterend stukje omgebouwd tot een even schitterend technisch fenomeentje.
NIEMAND heeft daar ooit één (of 2)wiel(en) op gereden.
Daarvoor ook dank aan de concessiehouder van de gronden. Het ziet er verre een supperprestigeomloopje uit. :wink:

Dus zaterdag en zondag, UW kans om daar rond te hotsen en we zorgden natuurlijk ervoor dat je een bis of dubbele bis-nummer kunt rijden. (voor de donkerte moet je wel vh parcours af) :evil:

Niet twijfelen: de regen heeft het suppersnel parcours herschapen in een waardig mountainbike parcours.

Tot dan zeker ???
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

zal ook nog eens mtb buitenhalen na een tweetal weken zonder .rit was vorig jaar best te pruimen .mss krijg ik er nog enkele mee van uit snellegem . tot zondag
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

Toestand van parcours: :bounce:

Als bandenkeuze zal echte modderband zeker overdreven zijn.
indien je de luxe hebt van een smallerre band te hebben, gebruik deze en je zal zo op de natte stroken snel op harde ondergrond rijden.

We houden jullie op de hoogte. :wink:
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

Wij komen met een man of 10! Lang geleden dat we zo talrijk op een VTT aanwezig waren. :-D :-D :-D
Is alles nog steeds goed berijdbaar?
Acidboy
Mountainbiker

Post by Acidboy »

Ik wilde het adres ingeven op de GPS maar niets te vinden onder st Andries, wel onder St michiels. Klopt dat ?
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

Acidboy wrote:Ik wilde het adres ingeven op de GPS maar niets te vinden onder st Andries, wel onder St michiels. Klopt dat ?
Ja, het is weldegelijk St-Michiels
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

SafariChris wrote:Wij komen met een man of 10! Lang geleden dat we zo talrijk op een VTT aanwezig waren. :-D :-D :-D
Deze namiddag tijdens een bui nog gereden op het parcours en op ons technisch onderdeel ( enkel voor grote afstand) en alles ligt er perfect bij. :wink:
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

long fellow wrote:
SafariChris wrote:Wij komen met een man of 10! Lang geleden dat we zo talrijk op een VTT aanwezig waren. :-D :-D :-D
Deze namiddag tijdens een bui nog gereden op het parcours en op ons technisch onderdeel ( enkel voor grote afstand) en alles ligt er perfect bij. :wink:

Thx
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Door de weersomstandigheden deze morgen om 08.00 toch gestart in St-Andries ipv Steenhuize voor de 55 km. Zeer lage opkomst. Off road stukken lagen er nochtans goed berijdbaar bij (niet te veel slijk). Wel zeer veel (te) lange baanstukken ! Bevoorradingen zeer uitgebreid (blik aquarius op 1e stop). Leuk technisch stukje aan St-Pieters-Plas. Mocht voor mij toch wat meer bos ingezeten hebben.
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

ga morgen den nieuwen bike bij ullie komen testen.
@ acidboy, moestie3d en leopard, geen zin om mee te gaan?
nonkel johan zal ook mee zijn. :lol:
Post Reply