Roc Azur 2009

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
GBFelPresidente
Mountainbiker

Post by GBFelPresidente »

Dank je. Ik was wat overdonderd door alle mogelijkheden en bovendien moet je een echte studie maken van die website!

Hoe gaan de meeste ernaartoe? Auto? Busje?
Rode Kogel
Mountainbiker

Post by Rode Kogel »

met de auto, bikers en bikes erin, 's avonds vroeg vertrekken en halfweg in formule 1 hotel even in bed slapen. Vorig jaar was het voor drie personen een 45€, dan vroeg eruit na enkele uurtjes slaap en verder zodat we op de middag toekomen.
GBFelPresidente
Mountainbiker

Post by GBFelPresidente »

Wat ziet mijn oog (op de foto's)! Gaat een deel van het parcours door het (zee)water? Ook niet fijn voor het materiaal.

En de ondergrond is waarschijnlijk kiezel, rotsen met hier en daar een doorn...? Dus notubes met melk en een band met een stevige flank?
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

GBFelPresidente wrote:Wat ziet mijn oog (op de foto's)! Gaat een deel van het parcours door het (zee)water? Ook niet fijn voor het materiaal.

En de ondergrond is waarschijnlijk kiezel, rotsen met hier en daar een doorn...? Dus notubes met melk en een band met een stevige flank?
Het 1ste de chemin des douaniers. Die loopt tegen de kustlijn af. Vandaar dat de zee altijd op de achtergrond staat.

Je opmerking voor de banden is correct. Slijten doen ze in ieder geval.
Ik zelf rij met de Geax Saguaro TNT en daar wat melk in.
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

GBFelPresidente wrote:Wat ziet mijn oog (op de foto's)! Gaat een deel van het parcours door het (zee)water? Ook niet fijn voor het materiaal.

Het 1ste de chemin des douaniers. Die loopt tegen de kustlijn af. Vandaar dat de zee altijd op de achtergrond staat.

Je opmerking voor de banden is correct. Slijten doen ze in ieder geval.
Ik zelf rij met de Geax Saguaro TNT en daar wat melk in.
nightraver
Mountainbiker

Post by nightraver »

Heeft iedereen zijn startnummer al ontvangen? Wij gaan met een groepje van 8 man, de helft heeft zijn nummer al ontvangen maar de andere helft niet...
dust
Mountainbiker

Post by dust »

Al een maand geleden nummers ontvangen, en mijn medebikers ook.
Orbe@
Mountainbiker

Post by Orbe@ »

3771 dat is mijn nummer
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

heb mij vandaag ook nog ingeschreven voor de roc marathon!! :-D
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Wij vertrekken heel waarschijnlijk woensdagmorgen al met de mobilhome voor de Roc Marathon, Roc Tandem en de Roc d'Azur... Anders zou ge er geen plaats meer hebben
Post Reply