Docteur Dérailleur wrote:eigen lof stinkt, ik weet het, maar ik had het voorspeld hé
maar soit: even iets in de groep gooien : ik denk dat euthanasie van deze tocht eerder geboden is dan zoiets te laten groeien...
Voor sommigen beginnen te steigeren, want dit klinkt paradoxaal, want zijn we allen niet voor hoe meer biken hoe liever?
Ja, maar...:
Less is more: als we de tt - klassiekers in deze streek kunnen redden (bijv. (!!echt we bijv. hé) Wolfsdonk, Demermarathon, Hagelandse Chrono,...) door het kaf van het koren te scheiden worden we daar allemaal beter van...
Dus misschien niet veel tt- s meer daar, maar een paar supergoede, goed gespreid (en rekening houdend met het andere aanbod in Vl-Brabant) mét méér kans om unieke stukken parcours één of twéé keer per jaar op te mogen nemen. Met verschillende afstanden en in samenwerking met de lokale clubs...
Nog anders gesteld: we leren van onze groene vijanden en gooien (met alle respect voor zij die het logisch, zelfs leuk vinden dat mtb = formule 1 op asfalt) de minderwaardige organisaties op de storthoop.
Het recycleren van echt leuke mtb stukjes kan volgens mij dan beginnen.
Jij moet in de verschillende provincies in de commisies gaan zitten, dan weet je hoe de mannen op de achtergrand zich moeten weren om het groene geweld tegen te houden, iedereen heeft het recht op een TT te organiseren, en als je toch zo kieskeuring bent selecteer zelf, het is gemakkelijk om als outsidder met slijk naar de organisatoren te smijten. (ik heb niets met de organisatie te maken maar ken mensen die er een tweede (onbetaald) beroep er door hebben voor alles te regelen en te leiden)