de 68 afgebold met een mooi bendeke, en zo
een toffe voormiddag beleefd,
alles pico bello, bepijling en bev.
niets op aan te merken, de 2de bev. kwam wa snel
op de eerste, voor de rest top.
Post by deurbieter »
Twas n tijdje geleden dat ik nog eens mee was met het treintje vd Vrienden vd wakke ondergrond, maar nu was ik van de partij, samen met een nieuwe vriend, den Baseggiodeurbieter wrote:Mooie tt ,en de catsberg zeker nie gemist.
op de eerste, voor de rest top.
ja der is daar wel een offroad afdaling (e kleintje) maar die word idd niet vaak aangedaan , heb hem zelf nog maar 1x geweten in een ttblomsky wrote:Amaai ik wou dat ik dat ook kon zeggen.... Hier (Brugge) is het echter zo plat als...
Super tochtje! Ik heb hem al een paar keer gedaan en ik krijg er geen genoeg van. Tot volgend jaar.
Alleen een klein vraagje; het was nu al de 4 of de 5de keer da ik de Kemmel ben opgereden en telkens wordt er afgedaald via de gewone weggetjes. Is er dan geen offroad afdaling van de Kemmel?? Gewoon een vraagje. Geen negatieve opmerking. Ik vroeg me dat gewoon af.
Bedankt voor deze tocht!!
Post by Emperor of the Mud »
afgebold??? ja mijne frak gerard... serieus vlammen noem ik dadde... twas wel plezant é, daar nie van... kheb ervan genotenTubeken wrote:Twas n tijdje geleden dat ik nog eens mee was met het treintje vd Vrienden vd wakke ondergrond, maar nu was ik van de partij, samen met een nieuwe vriend, den Baseggiodeurbieter wrote:Mooie tt ,en de catsberg zeker nie gemist.
op de eerste, voor de rest top..
De eerste 20 km's gestart als een diesel, reden in een bendeke van +/- 10 man, aansluiten achter iedere helling, bevoorrading kwam als geroepen, want daar werd de diesel overboord gekipt.
Durf mijn hartslag van de eerste 22 km niet bekijken ...![]()
Tweede bevoorrading op 32 km, kwam wat snel, maar altijd welkom. Daarna de benen gevonden en n mooi parcour gereden tot aan de derde bevoorrading, waar Bassegio ook terug kwam aansluiten. Rond de Kemmel met de schouder tegen n paalke blijven haperen, zonder erg ...
Stuk offroad voor Kemmel goed tempo gemaakt, op t einde n chainsuck, zonder erg, maar op Kemmel vlotte het niet zo ...
Daarna de rest afgebolt met wat meer verzuurde benen, op Scherpeberg nog ns doorgereden, mooi bosje, meerdere TT kiezen toch de asfalt.
Uiteindelijk 69.2 km, AVG van kop 23.0 en een veel te hoge hartslag ...Maar n keer zondigen mag zeker?
Veel leute gemaakt, leuke aprés, nu gaan werken zie ...