das omdat die AD's spuuglelijk zijnsaiko wrote:Al geeft het echter geen totale bevestiging want hun derailleurs zijn niet in het groen maar enkele andere parts wel,mss hebben ze de shifters zelf (laten) geanodiseerdJanMan wrote:Dat zijn de limited edition kleuren: groen, oranje, ...
SRAM XX groep
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
nou die kleuren komen niet neem ik aan. Zo wel ben je een grote gaylord als je ermee rond gaat rijden....
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
tja wie van kleuren houdt en een hele grote portomonnee heeft zou ik zeggen Annodiseren die handel anders gewoon met de derries/shifters rijden die je koopt in de winkel.
Ik heb de oplossing.
Ik ga 2 9speed cassettes kopen, uit elkaar schroeven, dan met een nauwkeurige frees de spacers in dikte halveren en met een haakse slijper de tanden dunner maken.
Dan een 9 speed ketting nemen, volledig schakel per schakel uit elkaar halen, de pinnekes en de bushings halveren in lengte met een dremel. Dan alles terug in elkaar schroeven om tot een 18 speed cassette en ketting te komen !!!
Ik ga gewoon de coolste biker van het hele internet zijn !!!!!!!!
Ik ga 2 9speed cassettes kopen, uit elkaar schroeven, dan met een nauwkeurige frees de spacers in dikte halveren en met een haakse slijper de tanden dunner maken.
Dan een 9 speed ketting nemen, volledig schakel per schakel uit elkaar halen, de pinnekes en de bushings halveren in lengte met een dremel. Dan alles terug in elkaar schroeven om tot een 18 speed cassette en ketting te komen !!!
Ik ga gewoon de coolste biker van het hele internet zijn !!!!!!!!