koop ik de juiste hartslagmeter ???

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
doctor
Mountainbiker

Post by doctor »

Beste, de polar serie 's zijn in uitverkoop omdat bijna alle modellen gaan vervangen worden. (vernieuwd)

Dus goed navragen dat ge niet de volle prijs meer betaald want de verdelers zijn reeds op de hoogte en kunnen mega kortingen geven.

Zeker als ge ergens komt naar de speciale korting vragen die zij (ikke) ook krijg van de invoerder.

doctor
Joost DN
Mountainbiker

Post by Joost DN »

Hallo,

Ik zag hem voor 119,00 thuis geleverd.

Correcte prijs ?

Joost
Twido
Mountainbiker
Location: thompson razer 2007, magura 33, rockshox reba race,xt groep,xtr wielen.

Post by Twido »

Ik heb hier ook zo een horloge van polar (RS200SD) en die uplink communicatie werkt ook niet bijzonder goed en nu bij mijn nieuwe computer zelfs niet meer. Nu ben ik ook op zoek om een polar of ander merk aan te schaffen voor op mijn mountainbike. De bedoeling is van een vaste montage , dus enkel op mijn MB en niet voor gebruik als horloge.
Mits de uplink mijn grootste probleem is bij polar (en de soms wat ingewikkelde menu's) viel mijn keuze eerder op de CS400 vermits deze met een optionele IRDA interface wel zijn overdracht van gegevens kan doen.
Daarbij is dit toestel nu in promotie bij de cardioshop voor 170 euro verzending en IRDA interface inbegrepen wat hem in verhouding goedkoper maakt dan een CS200 CAD die ik eerst wou kopen.

Moest er iemand echter andere computers beter vinden dan hoor ik het maar al te graag :)
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Ik zoek ook een computertje; niet te duur; hartslag is wel een belangrijk gegeven uiteraard. Daarnaast vroeg ik me af: ik heb een Tacx Flow waarvan ik heel tevreden ben; en waar ik ook mijn hartslag zou op willen zien. Daarvoor heb ik een "hartband" nodig denk ik. Kan je deze band van een computertje hiervoor ook gebruiken? (zou nogal dom zijn om dat 2x te moeten kopen).
edse
Mountainbiker

Post by edse »

zikje wrote:Ik zoek ook een computertje; niet te duur; hartslag is wel een belangrijk gegeven uiteraard. Daarnaast vroeg ik me af: ik heb een Tacx Flow waarvan ik heel tevreden ben; en waar ik ook mijn hartslag zou op willen zien. Daarvoor heb ik een "hartband" nodig denk ik. Kan je deze band van een computertje hiervoor ook gebruiken? (zou nogal dom zijn om dat 2x te moeten kopen).
Bij mij werkt dat met mijn band van de polar cs300.Ik weet niet ofdat met alle banden van polar werkt.
Post Reply