Hoezo? In begin is gezegd dat iedereen welkom is.K2-er wrote:Verkeerde merk Dirk
Trek-FuelEX-meeting: komt er nen bis????
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
ben er dus geweest vandaag, lag er nog nat bij. Paar keer serieus moeten zoeken maar na 44km heb ik toch een berijdbare track. Zit wel een kleine 2km privé in. Paar stukken alternatieven moeten zoeken, nergens geen pad te bespeuren onder de bladeren, takken en begroeing. 1 plaats een hek voor een dichtgegroeid pad. De juiste lengte van het parcours weet ik staks al de track opgezuiverd is. Had een 1220hm's vandaag, zullen op de dag zelf wel wat minder zijn maar toch boven de 1000 denk ik, zijn veel lange klimmen bij, weinig tot niets single trails en enkel in begin wat asfalt (eerste 6km) dankzij de Redoute. Trouwens niet echt ideaal om deze in het begin te leggen, dadelijk zonder opwarming toch een flinke klim. Auto heb ik op de GB parking gezet, plaats genoeg.
- endorfin
- Mountainbiker
Ik kom dus zeker !!!Headshot wrote:ben er dus geweest vandaag, lag er nog nat bij. Paar keer serieus moeten zoeken maar na 44km heb ik toch een berijdbare track. Zit wel een kleine 2km privé in. Paar stukken alternatieven moeten zoeken, nergens geen pad te bespeuren onder de bladeren, takken en begroeing. 1 plaats een hek voor een dichtgegroeid pad. De juiste lengte van het parcours weet ik staks al de track opgezuiverd is. Had een 1220hm's vandaag, zullen op de dag zelf wel wat minder zijn maar toch boven de 1000 denk ik, zijn veel lange klimmen bij, weinig tot niets single trails en enkel in begin wat asfalt (eerste 6km) dankzij de Redoute. Trouwens niet echt ideaal om deze in het begin te leggen, dadelijk zonder opwarming toch een flinke klim. Auto heb ik op de GB parking gezet, plaats genoeg.
1. Farmer/Cowboyendorfin wrote: Ik kom dus zeker !!!
2. Johnny (maat van Farmer)
3. Bartje (Idem)
4. Edlisjas
5. Edse (bij goedkeuring van mijn verlof)
6. Dflamant
7. PVDM
8. Headshot
9. d'ucy
10. SusXT
11. ToxicWaste
12. Lokske 36000
13. Prideandglory1891 (MAYBE! )
14. XCBiker
15. DnS
16. Endorfin
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
SLIKHeadshot wrote: op de dag zelf toch boven de 1000hm denk ik, zijn veel lange klimmen bij, weinig tot niets single trails