3/5/2009 Zemst-laar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Leuke voormiddag gehad , hoogtemeters waren bij deze puike organisatie niet echt nodig =D> =D> =D> zeker tot volgend jaar :bounce:
fonzarelie
Mountainbiker

Post by fonzarelie »

mtbha8 was er ook met ne man of 6 en zag dat het goed was
doe zoverder mannen en tot volgend jaar =D>
Pjeir
Mountainbiker

Post by Pjeir »

Mijn eerste tourtocht gedaan en reuze meegevallen,zoals reeds gezegd is puike organisatie.Direct de 45km gedaan en met de fiets op en af,was content da'k thuis was :-D

Chapeau aan de organisatoren en medewerkers
KDR
Mountainbiker

Post by KDR »

Mee met de eerste vertrokken. Heel leuke tocht gehad. Hoogste avg tot hiertoe gereden. Dat was waarschijnlijk aan het goede weer te danken. Ik denk wel als het hier regent dat we een heel ander tourritje krijgen als vandaag.

Mijn beentjes zijn voldaan.

mvg

Kenny
Kevin_V
Mountainbiker

Post by Kevin_V »

Goede organisatie! Dat voor een eerste keer! [-o< Het beste wat jullie uit de streek konden halen hebben we ook gezien! Toch nog geluk met het weer gehad want met een beetje regen had het schuiven en stoempen geweest.:) Ik had 74km op de teller en was voldaan.
Tot de volgende editie mannen!

Btw, waar kunnen we de foto's vinden?
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Toffe tocht in onze geburen. Goede organisatie, goed afgepijld en we hebben wat reklame kunnen maken voor onze Brugbergrees op 5 juli. :wink:

Wel wat rugpijn door de harde ondergrond. Mijn banden stonden wat te hard! 't Zal wel overgaan zeker? :lol:
Marc_MTB
Mountainbiker

Post by Marc_MTB »

Gisteren met 5 man mee gedaan aan de TT,
Goeie organisaties, bewegwijzering zeer goed, bevoorrading ok, aprèsbike ook in orde met bewaakte fietsstand.

noodnummer is wel een goed idee, want één van de mannen is onderweg zijn derailleur kwijt geraakt ( klinkt raar :p ) en de pechdienst is hem dan heel snel komen halen, dus dit is wel goed.

Tot een volgende keer & doe zo voort
8)
Eizerbiker
Mountainbiker

Post by Eizerbiker »

Vanuit het "verre" Duisburg :lol: waren ze met zen zessen gekomen om eens te proeven van het vlakke land.Valt heel goed mee,buiten het feit da'k in da wegske met puin(inrit van huis?)vooraan 1 spaak stuk en achteraan ne slag in mijn wiel heb :( .Voor de rest :een leuk tochtje om km's te malen(met op en af:105).
fieldmarshall
Mountainbiker

Post by fieldmarshall »

Een relatief snel maar toch aangenaam parcours. Er was meer volk dan ik verwacht had (enkel reclame zien hangen bij de lokale fietsenboer), gelukkig had de organisatie daar rekening mee gehouden ;)

Geen last gehad met de pijltjes, maar wel veel lekke banden gezien :)
rikkie 8000
Mountainbiker

Post by rikkie 8000 »

de tocht verloopt zoals vorig jaar, geen hoogtemeters maar veel veldweggeltjes. dit jaar extra km, een tocht van 60 met twee bevoorradingen. :drunk:
Post Reply