http://gezinsbond.50webs.com/sport/sport.htm#fietsen
Dus ik vermoed gewoon bijeenkomen in Rijmenam
Bonheiden - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
51 km en ne fully, dus ik vermoed last van de rug???frederikc wrote:
goed voor een 51km in 2:53:77 met een gemiddelde van 17km/ en op sommige plaatsen met een topsnelheid van 24-32
(voor de meesten misschien een belabberde tijd, maar voor mij is dit toch al wel goed)
ik heb vandaag 27 km gereden en de laatste 5 waren alweer een hel voor de rug... nochtans is mijn bike helemaal uitgemeten en al
- frederikc
- Mountainbiker
K10 wrote:51 km en ne fully, dus ik vermoed last van de rug???frederikc wrote:
goed voor een 51km in 2:53:77 met een gemiddelde van 17km/ en op sommige plaatsen met een topsnelheid van 24-32
(voor de meesten misschien een belabberde tijd, maar voor mij is dit toch al wel goed)
ik heb vandaag 27 km gereden en de laatste 5 waren alweer een hel voor de rug... nochtans is mijn bike helemaal uitgemeten en al
ik heb wel gemakkelijk last van mijn rug,
maar dit komt voornameijk door overgewicht en de luie zetel
en omdat ik hieraan iet wou doen, ben ik begonnen met mtb,
en om mijn rug wat te sparen heb ik een fully genomen,
+ nog en voordel aan mtb, buiten aan de conditie en de lijn te werken:
vorige zaterdag uit geweest in mechelen, naar huis vertrokken om +-2,20 en thuis aangekomen om 2.45-2.50 en das een 10km van bij mij thuis
vroeger deed ik daar een +- uur over, nu +- een half uurtje
aha, maar je hebt geen lordose/scoliose en/of 1 iets korter been ofzo?frederikc wrote:K10 wrote:51 km en ne fully, dus ik vermoed last van de rug???frederikc wrote:
maar dit komt voornameijk door overgewicht en de luie zetel![]()
![]()
luie zetel? hoeveel ben je de bloso al gaan rijden!?! zo lui lijk je niet
- frederikc
- Mountainbiker
K10 wrote:aha, maar je hebt geen en/of 1 iets korter been ofzo?frederikc wrote:K10 wrote: 51 km en ne fully, dus ik vermoed last van de rug???
maar dit komt voornameijk door overgewicht en de luie zetel![]()
![]()
luie zetel? hoeveel ben je de bloso al gaan rijden!?! zo lui lijk je niet
kdenk toch niet dat ik een been heb dat langer/korter is dan het ander, tzal waarschijnlijk eerder zijn door de jaren in de luie zetel, en de kilokes (heel wat) die daardoor het gevolg van zijn
mja om aan die luiheid iet te doen, is veel sporten/bewegen de enige mogelijkheid he,
vandaar alst weer wat goed zit, zenk weg (meestal tussen de 20 en 30km en soms iets meer, en zonder hoogtemeters wegens het vlakke gebied waarin wij leven
gelieve het wit / rode lint en touw te laten hangen en langs de kleine passage te rijden , blijkbaar is het lint daar gespannen voor de man zijn paard , daarmee hebben de mensen van de gemeente een kleine omleiding voorzien in het parcoursfrederikc wrote:heb daarjuist nogmaals de route gereden, met een extra lus van haacht
(hier en daar heb ik wel andere wegen genomen dan de boso, voornamelijk in haacht)
en heb gezien dat de koord en die lint (wit met rode strepen) aan de peerlaar er weer hangt, aan de linkerkant is er een kleine passage
zelf zie ik hier het nut niet van in?????
![]()
met de regen van gisteren avond, lag het parcour er vandaag nog goed bij vond ik
het is alleen wat drassig aan de krankhoeve achter in het bos en dat wegske om aan de kerk in rijmenam uit te komen, zal in de winter ook goed te doen zjn denk ik
- frederikc
- Mountainbiker
ge moogt gerust zijn, ik zal da wel laten hangen hoorHavik wrote:gelieve het wit / rode lint en touw te laten hangen en langs de kleine passage te rijden , blijkbaar is het lint daar gespannen voor de man zijn paard , daarmee hebben de mensen van de gemeente een kleine omleiding voorzien in het parcoursfrederikc wrote:heb daarjuist nogmaals de route gereden, met een extra lus van haacht
(hier en daar heb ik wel andere wegen genomen dan de boso, voornamelijk in haacht)
en heb gezien dat de koord en die lint (wit met rode strepen) aan de peerlaar er weer hangt, aan de linkerkant is er een kleine passage
zelf zie ik hier het nut niet van in?????
![]()
met de regen van gisteren avond, lag het parcour er vandaag nog goed bij vond ik
het is alleen wat drassig aan de krankhoeve achter in het bos en dat wegske om aan de kerk in rijmenam uit te komen, zal in de winter ook goed te doen zjn denk ik
maar wat ik niet snap is dat er daar een koord hangt en da lint voor da paard, en aan die andere straat niet (waar je op da wegske naar rechts moet, kun je ook links de peerlaar in en daar hagt er niks) dan heeft da lint/koord toch geen nut, of heb ik er daar gewoon overgekeken??
- frederikc
- Mountainbiker
alhoewel het parcour er goe bij lag en mij er toch nog geamuzeerd had,
hemk toch nog een rotdag gehad,
kvertrek thuis, zijn halverwege en kan al een nieuwe band steken
daadoor komk daar aan tege 10.20 zienk da iedereen al vertrokke is
(had pertang een papiertje waarop stond dat het vertrek 10.30 was)
dan bij het verlaten van de hooiberg onderuitgegaan door 2 kinderen die met paarden aant racen waren tegen elkaar
welke "verantwoordelijke" ouder laat er nu kinderen van max 14jaar (vermoed zelfs dat ze jonger waren dan 14) alleen op een straat met paarden rijden waar auto's kunnen passeren
en dan de lichte regen, maar dat was nog te doen, zolang het maar geen stortbuien zijn
maar de tocht zelf was wel mooi, zeker voor de streek
hemk toch nog een rotdag gehad,
kvertrek thuis, zijn halverwege en kan al een nieuwe band steken
daadoor komk daar aan tege 10.20 zienk da iedereen al vertrokke is
(had pertang een papiertje waarop stond dat het vertrek 10.30 was)
dan bij het verlaten van de hooiberg onderuitgegaan door 2 kinderen die met paarden aant racen waren tegen elkaar
en dan de lichte regen, maar dat was nog te doen, zolang het maar geen stortbuien zijn
maar de tocht zelf was wel mooi, zeker voor de streek
- DeGlenne
- Mountainbiker
@ fre Is wel ne mindere lekke band al direct!!
Was wel fijne dag vandaag,de 40 km gereden!
Was daar aanwezig met men broer ong. rond kwart voor 10,even gewacht maar nergens een bh trailhunter te bespeuren dus verder gereden!
Was mooi tochtje met de xtra kilometers erbij,enkel bijna op het einde bijna last gehad me nen sjonny die het oh zo nodig vond om rond de 100km/uur door de klein baantjes te vliegen en er precies ni tege kon dak het teken dee da hij wa kalmer moest rijden :D al slippend gestopt en bijna de gracht ingereje wasem van zen ore ant maken, ochja :D
Greetings
Was wel fijne dag vandaag,de 40 km gereden!
Was daar aanwezig met men broer ong. rond kwart voor 10,even gewacht maar nergens een bh trailhunter te bespeuren dus verder gereden!
Was mooi tochtje met de xtra kilometers erbij,enkel bijna op het einde bijna last gehad me nen sjonny die het oh zo nodig vond om rond de 100km/uur door de klein baantjes te vliegen en er precies ni tege kon dak het teken dee da hij wa kalmer moest rijden :D al slippend gestopt en bijna de gracht ingereje wasem van zen ore ant maken, ochja :D
Greetings