01/05/09 Diest-Deurne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

jaro wrote:Met de wandelaars geen problemen gehad. Vaart minderen, vriendelijk goeien dag zeggen en een dank je wel doen altijd wonderen.

Denk dat die mensen meer last van ons hadden dan omgekeerd.
Jaro.
Ik heb vandaag misschien wel 100 x goeiendag gezegd tegen allerlei wandelaars. Ik ga er vanuit dat een vriendelijk woord langer bij blijft bij deze mensen dan het "voorbij racen". Als we proberen attent te zijn voor mekaar, geloof ik zeker en vast dat er wederzijds begrip zal zijn.
En ik ben, net als jaro, er vrij zeker van dat het voor de wandelaars op de smalle padjes nog lastiger moet geweest zijn, dan voor ons.

En voor diegene die zich wel ergeren aan de wandelaars zou ik zeggen: "Maak je toch niet zo druk"
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Vandaag hier ook komen bollen, en mij goe geamuseerd. Prima organitatie en dito bevoorrading. Het parkoer had wel wat saaie stukken, maar leuke tracks ontbraken evemin en dat compenseerde het saaie grotendeels. Voor herhaling vatbaar, maar dan liefst wel zonder wandelaars, want dat was op sommige plaatsen wel een riskante onderneming. :-?
woodboy
Mountainbiker

Post by woodboy »

aan black cube:
even iets rechtzetten: deze tocht was geen organisatie van VWB maar van fiestpromo, fietspromo heeft enkel een samenwerking met VWB en geeft daardoor enkel aan VWB leden een korting. Wat ik wel weet is dat er kortelings met WBV everleg gepleegd wordt en misschien in de toekomst ook jullie van een korting kunnen genieten.
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Zéér leuke TT met veel afwisselig. Ik was wel slecht begonnen want na 1.3km had ik al ne dikke nagel in mijne band zitten :evil: maar dit heeft de pret niet kunnen drukken! Met ons forumtreintje van 4 bikers hadden we een gemiddelde van bijna 22km/h over 45km. Later nog wat nagenoten bij een ice-tea en een Hoegie :drunk:
Tot volgend jaar... :wink:
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

ik heb mij hier ook goed geamuzeert. heb eerst de 26km gedaan. maar ergens verkeert gereden. want heb één stuk twee keer gedaan. allez, eigenlijk drie keer want heb de de 43 er ook nog aan toegevoegt :wink: met een totaal van 75km en 22,3km/h gemiddeld. volgend jaar terug van de partij.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Mooi tochtje op een mooie zonnige dag. Meer moet dat niet zijn!
Alleen een paar keer te laat geplaatste pijlen in het dichte bladerbos te laat gezien, waardoor zich dan gevaarlijke situaties voordoen!
Voor al diegenen die zich misdragen hebben tegenover de wandelaars, geen probleem, ik heb mij in naam van iedereen verontschuldigd voor het ongemak, zo is u geweten weer zuiver voor de volgende keer. :wink:
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Leuke tt gereden idd wat veel asfalt en de wandelaars van verleden week in Mol ook weer tegen gekomen.Single tracks waren ook wel ok, bevoorrading dik in orde en nadien zelfs bediening op het terras,
zal volgend jaar zeker weer van de partij zijn. =D>
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Ook komen rijden hier vandaag. Vond het een plezant tochtje! Goed afgepijld, leuke afwisseling van hellingkjes ,technische stukjes, plezante singeltracks! Alleen spijtig van de wandelaars maar ja gelijk hier al gezegd is beetje vaart minderen en beleeft goeiemorgen zeggen! Spijtig van de 55km dat die niet mogt doorgaan van die hypocrieten van groen! :evil: Proficiat aan de organisatie! [-o< [-o< [-o<
SilverFokske
Mountainbiker

Post by SilverFokske »

Net als vorig jaar, hier weerom een plezante toer gereden. Mooie streek, mooi parcours, goede organisatie, mooi weer, etc. Zelfs de wandelaars waren voor mij vriendelijk, als je ze zelf maar vriendelijk aanspreekt. Maar het was wel uitkijken, want op de singletracks zag je ze vrij laat.
Na afloop nog staan babbelen met StrammerMax en Nidecker. Zo kom je nog es iemand tegen hé.
Allée thx jongens, tot ne volgende.
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Op een steil stuk asvalt heeft er iemand foto's getrokken, weet iemand waar deze te zien zijn
Post Reply