*hartslag was 158 gemiddeld
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Vandaag een goeie 80 km gereden. Meeste op de baan maar ook offroad (ben in de tengels beland, daarna op de weg gereden
)
Last edited by Sgt.Stedenko on Fri 01 May 2009 22:50, edited 1 time in total.
- serge
- Mountainbiker
- Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Niet in de ardennen geraakt, spaak kapot in mijn voorwiel
Dan maar met de koersfiets een ritje alleen gaan rijden, 180 km op 6:02:55 bijna 30 gemiddeld, hartslag was 150 gemid.
De rit was van Deurne naar Herentals, Westerlo, Scherpenheuvel, Aarschot, Baal, Putte, Sint Katelijne Waver, Duffel, Terhage, Boom, Temse, Kruibeke,Zwijndrecht, Antwerpen en terug naar Deurne.
Eigelijk maar één keer een moeilijke periode gehad, ben dan gestopt voor 2 cola’s en een boterham met kaas, en hopla de motor sloeg weer aan.
Ik had liever in de Ardennen gaan rijden, maar dit pakken ze toch ook niet meer af. De weinge klimmen die er waren heb ik dan maar goed doorgegeven.
Ik zie juist dat dit in de verkeerden topic staat, dit moest in die van MTB algemeen,
Dan maar met de koersfiets een ritje alleen gaan rijden, 180 km op 6:02:55 bijna 30 gemiddeld, hartslag was 150 gemid.
De rit was van Deurne naar Herentals, Westerlo, Scherpenheuvel, Aarschot, Baal, Putte, Sint Katelijne Waver, Duffel, Terhage, Boom, Temse, Kruibeke,Zwijndrecht, Antwerpen en terug naar Deurne.
Eigelijk maar één keer een moeilijke periode gehad, ben dan gestopt voor 2 cola’s en een boterham met kaas, en hopla de motor sloeg weer aan.
Ik had liever in de Ardennen gaan rijden, maar dit pakken ze toch ook niet meer af. De weinge klimmen die er waren heb ik dan maar goed doorgegeven.
Ik zie juist dat dit in de verkeerden topic staat, dit moest in die van MTB algemeen,
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
ik draag altijd een rugzak met pomp, eten e.d. in.
Ben één keer platgevallen zonder gerief
Sindsdien altijd alles bij in de rugzak
Ben één keer platgevallen zonder gerief
Sindsdien altijd alles bij in de rugzak
-
Focuske1982
- Mountainbiker
prestaties
Post by Focuske1982 »
Vandaag een toerke gaan doen in kattevenne, tot dat ik 5 mtb'ers tegenkwam uit opglabbeek. Bij deze groep mee aangesloten. Toen nog een mengelmoes van de blauwe en groene rit gaan van Genk en vervolgens door de bossen naar Maasmechelen gereden en terug gekomen via As. Op't einde was ik dood. Maar toch een mooie 57km op de teller. En dit voor mijn 1ste "echte rit" met voor mij toch profs 
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ben juist terug 47km bloso heusden zolder "meyland" na lng geen bos gezien te hebben maar wel baan , 47km met gemiddelde van 26.39 km/u