Vandaag naar Wortegem-Petegem wisten biken met de Stijn , wat een pracht weer zeg en een zeer mooie streek ,mooie vergezichten De tocht zelf had veel van die lange klimmen wat het toch wel pittig maakte . Veel stof in den beginne maar als we in het bos kwamen was het toch nog goed vettig zelle . 67 km op de teller en 20.85 gem. en achteraf ne goeien boterham met ne ename ( ikke toch een colake gevraagd zelle )
Morgen ook van de partij in Borsbeke
Word er ergens afgesproken of gaat iedereen op een ander uur ??
Zaterdag naar Borsbeke geweest met Jakke & Tim voor de 75 km(av 19,6). Jakke gekozen voor de 50 uit voorzorg om rug niet te veel te belasten maar goed gereden zenne ! er zat snee op ! Was mooie, op sommige plaatsen best wel pittige rit.
Goede bevoorrading en goed zichtbare pijltjes al moest je soms uitkijken dat je die van mavic niet volgde (ook gele).
En wij content dat we onze fiets eens niet moesten afwassen...totdat we aan dat strookje van 20 meter "bagger" kwamen
Op naar de volgende toertocht, al iemand plannen voor volgend weekend ?
Gisteren echt genoten van een prachtige rit, hoewel op het op dat stukske waar moeilijk stond het maar net goed ging, ik was daar veel te snel naar beneden gereden en had die hoghe trap onderaan niet gezien, er dan maar afgesprongen en dan vollen bak geremd om niet in de beek te belanden Het was een prachtige tocht daar zien ze mij volgend jaar zeker terug. Ja Jakke gij hebt gisteren echt wel goed gereden hoor, ik zou zeggen volgende week weer, allé als mijn wiel in orde komt. Lagers zijn helemaal total loss, ik denk dat ik binnenkort eens een nieuwe naaf ga monteren. Ik heb 4 jaar gereden met de goedkoopste Shimano wielen (€50 voor een compleet wiel) zonder enig probleem in heb juist 1 keer de body moeten vervangen, met die dt naaf al 2keer de lagers moeten vervangen op nog geen 8 maanden. Wat een rommel!
Ja het was inderdaad een mooie tocht in Borsbeke al had ik hem wel zwaarder verwacht .. iets maakte deze toer anders dan andere vond ik ,weet niet kan aan mij liggen zelle Maar zeker niet in de negatieve zin ze Goed geammuzeerd met de Joan Maandag dan ook nog een 50 km wisten los rijden met de Stijn op de bane
Hierjuist naar de Harlem Globetrotters wisten kijken in de lotto arena (VIP )amai was in orde ze, buiksken goe vol gegeten en gedronken Toch wel straffe mannen ze .Was eens leuk om te zien
Zijn der mannen die gaan rijden dit weekend ??? Ik ga zeker zondag maar naar waar weet ik ook nog niet Iemand een voorstel
't zal wel zijn dat 't gisteren de max was in de lotto arena ! Véél ambiance zekers
Ik ben ook SUPER content Ik heb gisteren tickets te pakken gekregen voor Pearl Jam in Rotterdam, er staat me in augustus dus ook een leuk avondje uit te wachten
Ik moet passen dit weekend, ik heb trouwens redelijke veel pijn in mijn nek. In die steile bergaf vorige week met over die laatste trap te springen is er iets in mijn nek geschoten. Ik heb daar al heel de week last van.
Het is nu iets beter maar het lijkt mij beter om toch even te wachten. Madam zou trouwens niet blij zijn moest ik morgen gaan denk ik
Vandaag is meegereden met de mannen van peelman en een clubje uit herdersem op de baan(ik om mtb eens slicks gelegd)Denk da we ong met 35man waren richting Hulst getrokken en zo weer goed voor 120km en gem van 32,2 voor mij. Da begint al te tellen hé,HR was 155gem.
Mijn peter en qozein zijn erbij aangesloten en waren al tijdje aan het vragen wanneer ik is mee reed.
Nu zondag langdorp ma ze geven redelijk veel regen hé zo te zien
Waar zijn de mannen gaan biken?Grtz