vulkan eiffel marathon 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Guest

Post by Guest »

Stimpie wrote:Msn domme vraag maar waar precies kan ik mij inschrijven voor deze marathon???????????
www.vulkanbike.de maar de aanmelding is nog niet mogellijk
jo
Mountainbiker

Post by jo »

metalgod wrote:is ronduit schandalig
er moest geen kat naartoe gaan!!!!!!
30€ da gaat nog vind ik, Cristalp enz... zijn nog veel duurder , daar moet je wel 70€ betalen
Stimpie
Mountainbiker

Post by Stimpie »

maar de aanmelding is nog niet mogellijk
Ok merci, kdacht dat ik al te laat was #-o
rallymaster
Mountainbiker

Post by rallymaster »

Ik kan niet goed volgen maar als er hier mensen zijn die goedkoper een marathon kunnen inrichten zoals de vulkanbike begin er dan maar aan :wink:
metalgod
Mountainbiker

Post by metalgod »

wablief ge krijgt daar het een en ander voor in de plaats!!!???
de halve marathon is 57 km, de volledige marathon is 101 km maar er wordt wel 2 keer de halve marathon gereden aangezien het parcours MAAR 57 km lang is en de 2de doortocht een 45 km over het zelfde traject word verreden vind ik het VEEL geld, ge krijgt nog niet eens een t-shirt want daar moet ge nog eens 5€ bij ophoesten!
als ge dan vergelijkt met de filip meirhaeghe daar krijgt ge waar voor uw geld: 15€,schitterend parcour van 100km/130km,achteraf een t-shirt!!
en ik weet zeker over wat ik spreek want ik heb vorig jaar beide gereden.
eigenlijk heb ik een afkeer van al die massa MTB toestanden want er zijn meer nadelen dan voordelen; drukte,file rijden op parcours en bovenop kost het veel te veel geld!
binnen 2 weken ga ik in wissant de wissantaise marathon rijden; 10€, geen drukte dat alles in een SCHITTERENDE streek!!!! mtb'en met aan uw rechterzijde oorlogsbunkers van '40/'45 en aan uw linkerzijde het zicht van de prachtige krijtrotsen van Engeland! wat moet je nog meer hebben!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

metalgod wrote:wablief ge krijgt daar het een en ander voor in de plaats!!!???
de halve marathon is 57 km, de volledige marathon is 101 km maar er wordt wel 2 keer de halve marathon gereden aangezien het parcours MAAR 57 km lang is en de 2de doortocht een 45 km over het zelfde traject word verreden vind ik het VEEL geld, ge krijgt nog niet eens een t-shirt want daar moet ge nog eens 5€ bij ophoesten!
als ge dan vergelijkt met de filip meirhaeghe daar krijgt ge waar voor uw geld: 15€,schitterend parcour van 100km/130km,achteraf een t-shirt!!
en ik weet zeker over wat ik spreek want ik heb vorig jaar beide gereden.
eigenlijk heb ik een afkeer van al die massa MTB toestanden want er zijn meer nadelen dan voordelen; drukte,file rijden op parcours en bovenop kost het veel te veel geld!
binnen 2 weken ga ik in wissant de wissantaise marathon rijden; 10€, geen drukte dat alles in een SCHITTERENDE streek!!!! mtb'en met aan uw rechterzijde oorlogsbunkers van '40/'45 en aan uw linkerzijde het zicht van de prachtige krijtrotsen van Engeland! wat moet je nog meer hebben!
Ge kunt ook 15€ sparen en zo naar de Meirhaeghe gaan kunde biken zoveel ge wilt en voor 10€ koopt ge 5 van die t shirts #-o
Zo kunde bezig blijven hé, als het u teveel is thuis blijven :wink:
den Tomme
Mountainbiker

Post by den Tomme »

Tis zover , vanaf morgen 12 mei kan er ingeschreven worden . :bounce:
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Ben ondertussen ingeschreven, maar heb wel maar voor de halve marathon gekozen.
Kzal wel nummer 1 nie krijgen zeker :oops:
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Ben ook ingeschreven. Ik ga voor de 101 km. :bounce:
Greettzz... 8)
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

ik ben ook ingeschreven voor de 101km. :wink:
Post Reply