No Tubes Informatie en ervaringen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker

Post by Dieter ex Mx-er »

iemand ervaring met geax tubeless therapy?
daar straks een tube ingekapt na het verwijderen van enkele doorn's uit cassel #-o
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

joeke wrote:
Zotte Marre wrote: Ik zoek iets met het inzetbereik tussen een Mezcal & een B Marathon, ben nog niet helemaal overtuigd van die Saguaro's, dus misschien eens een ander merk testen.
Hallo,

Ik ben een voorstander van de Saguaro's.
Ik heb er al zo'n 5000km mee gereden en den achterste is bijna versleten. (2 jaar tussen half april en begin november)
Ze zijn iets minder goed dan de Barro Marathon in de modder, maar daar blijft het dan ook bij.
Merci,

Dan denk ik dat ik toch bij die Saguaro's ga blijven. Eerst mijn gewone vouwbare versleten rijden en dan TNT's kopen (die met witte flanken? #-o )
Mezcals blijven mij bekoren, Marathons standaard in de winter.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Headshot wrote:heb mij vandaag Joe's No flats gekocht, mag ik dit gewoon mengen met de resterende NoTubes? denk niet dat het veel kwaad zal kunnen, iemand ervaring hiermee?
Zou ik niet doen. Gebruik het product zoals het bedoeld is, dan heb je het beste resultaat.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

madskatingcow wrote:
Headshot wrote:heb mij vandaag Joe's No flats gekocht, mag ik dit gewoon mengen met de resterende NoTubes? denk niet dat het veel kwaad zal kunnen, iemand ervaring hiermee?
Zou ik niet doen. Gebruik het product zoals het bedoeld is, dan heb je het beste resultaat.
mss het beste, anders heb ik mss een vertekend reusltaat van de Joe's
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Headshot wrote:
madskatingcow wrote:
mss het beste, anders heb ik mss een vertekend reusltaat van de Joe's
Stel me die vraag ook.
Ik heb hier nog een potteke Joe´s No Flats liggen:
Image

Ga achteraan een nieuwe MK protection leggen en mengen zal misschien niet ideaal zijn :-k
Zou ik dat spul kunnen gebruiken om de nieuwe band eerst luchtdicht te maken en dan na een paar ritten Joe eruit kappen en vervangen door Notubes of iets anders?
Of omgekeerd, eerst Stan erin en daarna Joe erin :-)
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Schijfrem wrote:Zou ik dat spul kunnen gebruiken om de nieuwe band eerst luchtdicht te maken en dan na een paar ritten Joe eruit kappen en vervangen door Notubes of iets anders?

Daar zie ik het nut niet van in :roll:
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

madskatingcow wrote:
Schijfrem wrote:Zou ik dat spul kunnen gebruiken om de nieuwe band eerst luchtdicht te maken en dan na een paar ritten Joe eruit kappen en vervangen door Notubes of iets anders?

Daar zie ik het nut niet van in :roll:
Dus beide zijn hetzelfde en hebben hetzelfde doel?
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Schijfrem wrote:Dus beide zijn hetzelfde en hebben hetzelfde doel?
Ze hebben hetzelfde doel, maar zijn niet hetzelfde. :lol:

Je kan idd eerst je band gewoon dichtmaken met Joe's of NoT. of Eclipse.
En nadien bijvullen(als het opgedroogd is) met iets anders.

Welke het beste is, is een andere zaak.

Ik heb zowel met NoT. als met Eclipse goede ervaringen.
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Tot welk gewicht gaat een ztr race of olym velg? zou een set willen maken met xt naven en sapin race spaken enig probleem weeg 85 kg .
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

Race tot 80 dacht ik, maar die zou ik dan niet met XT naven spaken, Mijn inziens een rare combinatie.

De Olympic weet ik eigenlijk niet , wel dat ik zelf 80kg weeg en vaak een hele volle camelbak meeneem die zo'n zes kilo is en de wielen geven geen krimp met alu nippels en hope pro2 naven.

De Olympic met Xt's vind ik niet zo'n gekke combinatie, redelijke prijs, redelijk gewicht en een hoop voordeel van de olympic velgen.
Post Reply