LOLDdT wrote:Als ik die naam uitspreek, kruipt mijne vélo vanzelfs al in de garage...
14/06/09 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Mister T.
- Mountainbiker
neem voor een voorsmaakje van de rdhf en een aantal lekkere technische stukken ook eens Waimes mee (21/05)!uncle sam wrote:Voor de eerste keer verschijn ik ook aan de start, direct gekozen voor de 115km![]()
Tegen RDF zijn we nu eenmaal reeds opgewarmd é: 3action wolfsdonk, 2de herders, la reid en de hagelandse![]()
Ondertussen ook wat losrijden
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Ga hier ook voor den eerste keer starten voor de 90 of de 115, eerst eens gaan oefenen in Waimes, hopelijk zit het weer wat mee
- LuckyIron
- Mountainbiker
inschrijven kan inderdaad de dag zelf nog!kawa wrote:
Inschrijven de dag zelf kan ook, niet? Bij slecht weer ga ik er niet aan beginnen.
alle info trouwens op http://www.rdhf.be/nl/index.htm
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
de mooiste en de zwaarste van't jaar
vorig jaar 85km gedaan maar bij de split met 65km toch maar pijltje 65km genomen
dees jaar ook de 65km
iemand die het hoogteprofiel heeft van de 65 ?
en een map met het parcours van de 65 ?
vorig jaar 85km gedaan maar bij de split met 65km toch maar pijltje 65km genomen
dees jaar ook de 65km
iemand die het hoogteprofiel heeft van de 65 ?
en een map met het parcours van de 65 ?
- mOnstertje
- Mountainbiker
Post by mOnstertje »
Kan er iemand deze eens vergelijken met een LCMT-rit??
Ik heb de lcmt reeds 2 maal zonder - al te veel - problemen uitgereden. Kan ik dan hier ook gelijk voor de langste rit gaan? De afstanden en hoogtemeters komen ongeveer overeen en de streek ook..
Of is deze veel meer technisch en/of zwaarder??
Ik heb de lcmt reeds 2 maal zonder - al te veel - problemen uitgereden. Kan ik dan hier ook gelijk voor de langste rit gaan? De afstanden en hoogtemeters komen ongeveer overeen en de streek ook..
Of is deze veel meer technisch en/of zwaarder??