2de Vlaamse Ardennen Herder Marathon
Startplaats: Voetbalplein Vlaamse Ardennen - Tenhoutestraat - Schorisse (Maarkedal)
Afstanden: 30 - 47 km, maar ook 67 - 90 - 105 - 130 km (zie marathon topic)
Inschrijving: € 2,50 - € 5,00 - dagverzekering = 0€ extra, daar onze toertocht/marathon deel uitmaakt van BLOSO 'Vlaanderen Fiets'
Inschrijvingen: 7u30 - 9u00 (105 - 130 km) / 7u30 - 10u00 (90 km) / 8u00 - 14u00 (30 - 47 - 67 km)
- tot 5 bevoorradingen
- gratis bewaakte fietsparking
- warme douches
- Herder pechdienst in samenwerking met Decathlon
- ...
Meer info en introductiefilm kan u terugvinden op http://www.herdermarathon.be
Topics van vorig jaar:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... =maarkedal
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... =maarkedal
23/05/09 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Ben mij al maanden aan het voorbereiden om hier een goeie 30 km te komen rijden met inbegrip van het privé-stuk van "den dokteur".
k'Wil er dit jaar zonder voetje aan de grond bovenklimmen en mij dan in de S-bochten naar beneden laten"zoeven"!
k'Wil er dit jaar zonder voetje aan de grond bovenklimmen en mij dan in de S-bochten naar beneden laten"zoeven"!
- veldegemnaere
- Mountainbiker
Post by veldegemnaere »
heb vorig jaar deze gereden ben nog altijd aan het nagenieten
deze is voor mij het beste marathon van vlaanderen
kom dit jaar zeker terug
deze is voor mij het beste marathon van vlaanderen
kom dit jaar zeker terug
- betonboerke
- Mountainbiker
Herders
Post by betonboerke »
Vorig jaar de beste TT ooit gezien. Even op hun site gezeten, dit jaar subliem, denk dat er dit jaar een maximum deelnemers zullen zijn , zijn ze er op voorbereid??
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Denk dat ze wel 3000 man aankunnen,2500 voor de middag en de rest na de middag?
Alleen zullen die van de grootste afstand al een goe stuk in de namiddag aankomen op het voetbalplein!
Maar het plein is groot genoeg voor den aprés(en hopelijk terug in't zonneken,zoals vorig jaar)?
Alleen zullen die van de grootste afstand al een goe stuk in de namiddag aankomen op het voetbalplein!
Maar het plein is groot genoeg voor den aprés(en hopelijk terug in't zonneken,zoals vorig jaar)?
de herders gaan er bijna een 2 daagse moeten van makenzwiebertje wrote:Denk dat ze wel 3000 man aankunnen,2500 voor de middag en de rest na de middag?
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
denk dat dit inderdaad de moeite moet zijn, de herders komen ook vaak hier in de stille kempen en limburg rijden, dus eens zien of we wat volk bijeenkrijgen om eens naar ginder af te zakken