01/05/09 Diest-Deurne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bikefunner
Mountainbiker

Post by bikefunner »

vorig jaar was de rode berg nog prive, deze is nu gekocht door bos en groen
bikefunner
Mountainbiker

Post by bikefunner »

tegen volgend jaar gaan we proberen andere prive stukken te vinden om zo terug een langere afstand te maken
dehert73
Mountainbiker

Post by dehert73 »

bikefunner wrote:tegen volgend jaar gaan we proberen andere prive stukken te vinden om zo terug een langere afstand te maken
is een datum buiten het broedseioen kiezen niet beter? als je in deurne een tocht organiseert dan vind ik dat de rode berg daar niet mag in ontbreken. daar is em veel te lekker voor.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Allee, het topic eens grondig opgekuisd. Ontopic blijven nu aub. [-o< Ik ga hier ook komen bollen vrijdag. :wink:
Selle
Mountainbiker

Post by Selle »

Idem. I'll be there!! Weliswaar voor mijn eerste toertocht, dus kijk er toch wel met spanning naar uit. Als je er eentje op de heuveltjes in verkeerde riching ziet bollen (naar beneden dus terwijl mijn voorwiel in de opwaartse richting staat) is de kans groot dat ik dat ben!

Alvast tot vrijdag!
bikefunner
Mountainbiker

Post by bikefunner »

morgen rond de middag gaan we beginen afpijlen rond een uur of 17u00 zal er een update zijn.
bikefunner
Mountainbiker

Post by bikefunner »

net terug van het afpijlen, als het niet regent deze avond denk ik niet dat je je fiets moet kuisen.
wij zijn er klaar voor nu jullie nog
tot morgen
Live1906
Mountainbiker

Post by Live1906 »

Ik zal dadelijk al eens gaan spieken als ik thuis kom (@kerk in Deurne)! :-D

@dehert73 : ik dacht dat de tocht vorig jaar samen viel met de Ronde van Vlaanderen, dus veel vroeger op het jaar (6 april?)

Tot morgen voor mijn eerste toertocht :cry:! Let dus een beetje op, die trage ben ik :-D
MoC
Mountainbiker

Post by MoC »

heb net ook al een stuk van het parcours gereden. Het ligt er inderdaad heel goed bij! Als het niet meer regent zal je inderdaad met een zuivere bike naar huis kunnen :lol:
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Ik kom mogen waarschijnlijk ook :bounce:
Post Reply