Is er iemand op dit forum die mij kan helpen bij mijn zoektocht naar een MTB kader waar 28inch wielen in passen en waar je V-brakes op kunt monteren? Ik zou deze willen in elkaar steken voor strandraces.
Ik weet dus niet of zoiets bestaat maar misschien weet iemand anders dat wel :)
MVG
Vincent
Mtb kader geschikt voor 28 inch wielen en V-Brakes
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
dat is zeker te vinden, is eigenlijk niet meer dan een 29'er frame met v-brake nokken.
er heeft lang een frame op kjapaza te koop gestaan een beone. voor weinig geld vond ik toen. misschien is er nog ziets te vinden?
grtz
er heeft lang een frame op kjapaza te koop gestaan een beone. voor weinig geld vond ik toen. misschien is er nog ziets te vinden?
grtz
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
yep, en miss 1 van de 2 topics wegdoen, ik zie dat je er bij gevraagd ook een hebt geopend....
29" wielen (velgen)bestaan nietHans wynants wrote:dat is zeker te vinden, is eigenlijk niet meer dan een 29'er frame met v-brake nokken.
grtz
wel 700cc wielen (of 28" genaamd bij citybike's)