14/06/09 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ik zou normaal deze ook rijden, maar twijfel nog qua afstand tussen de 90 en 115 #-o
Vorig jaar mij voor de 1ste x naar ardens grondgebied begeven voor "cimes des waimes en la reid theux 85km"
In Theux serieus afgezien mede door de warmte en te weinig drank dat voorhande was(warme drank=misselijkheid)
Ook al de 130gereden van de groene brigade en nu aan het klaarstomen voor "waimes" opnieuw =D>
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik ga voor de 65 dit jaar.
Zal blijkbaar zwaar genoeg worden.

Ik ben zaterdag naar Malmédy geweest voor de Happy Bike Days, en het is daar inderdaad toch wel wat technischer dan in de andere delen van de Ardennen.
Ik hou m'n hart al vast, dus...
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

El Baelos wrote:Ik hou m'n hart al vast, dus...
Hou liever uwe fiets vast, zal je meer kans op een goede finish geven.

De 115 van Malmedy is een ganse dag sterven, maar extatisch herrijzen éénmaal je onder de boog van de finish rijdt!

Of je nu 65, 90 of 115 km doet, zorg ervoor dat je al wat kilometers en hoogtemeters in de benen hebt. Zonder voorbereiding sneuvel je. Doch mét voorbereiding rijd je één van de mooiste - voor mij voor die afstand dé mooiste - tochten van het land. Nog 49 keer slapen... :bounce: 8)
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Dan zal ik maar is beginnen met trainen zeker (echt!) :wink: :-D
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

kga em dees jaar ook nog eens rijden denk ik, is ondertussen al wat jaren geleden :-)
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

Als ik die naam uitspreek, kruipt mijne vélo vanzelfs al in de garage...
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Voor de eerste keer verschijn ik ook aan de start, direct gekozen voor de 115km :P
Tegen RDF zijn we nu eenmaal reeds opgewarmd é: 3action wolfsdonk, 2de herders, la reid en de hagelandse :wink:
Ondertussen ook wat losrijden :P
ndcbiker
Mountainbiker

Post by ndcbiker »

al heel wat reacties gekregen op mijne vraag.Zal wat extra hoogemeters in mijn benen moeten krijgen de volgende weken als ik da lees.Heb al veel in bouillon en houfalaize gereden maar nog niet in malmedy.Doseren in het begin zal de boodschap zijn zeker.Dat het maar vlug 14 juni is zulle :bounce: :bounce: :bounce:
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Ik ben ook van plan om hier te starten. Alleen weet ik nog niet welke afstand als ik dit hier allemaal lees.

Zal eerst ne keer rijden in Waimes en de ardennes trophy vooraleer ik beslis welke afstand het zal worden.
carbo
Mountainbiker

Post by carbo »

goede raad begin met de 65km dat is al een heel zware prestatie!vorig jaar die ook gereden.heb daar zware klappen van de hamer gekregen!!!dit jaar ga ik terug :lol:
Post Reply