Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Komend weekend eens een ritje gaan maken in de Ardennen, ze geven zeer goed weer dus dat is al iets, hoop zo'n 60à 70km te doen daar. Is wel een zeer zware streek (omgeving Boullion). 8)
De week nadien zie ik wel, ik moet nog eens kijken wat er te doen is.

Binnen een 3-tal weken is er de marathon in Langdorp, ik denk dat ik daar de 110km ga proberen, nog kandidaten? :P
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

laagvlieger wrote:http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=62358
dit is de topic over die tocht, gunther rijden we naar daar jong.
Zie het echt zitten de 80 maar alleen [-X
Ik zou toch voor Mazenzele kiezen zelle als je ziet dat er op de 80 km toch tussen de 1050 en de 1100 hm zijn zou het zot zijn om zo ver te rijden lijkt mij #-o . Voor mij is de 80 km goed ,ik ben blij dat je het terug wat ziet zitten :lol: .

@TimDC : Ik zal waarschijnlijk ook naar Langdorp gaan maar wel voor de 80 km denk ik :bounce:
Ammuzeer je in de Ardennen zou ik zeggen =D>

aja hierjuist ook nog een baanritje van 50 km afgewerkt :-D
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja Gunther goed aan het bijtrainen.
Je zult nog ne goeie worden :bounce:
Had ook gedacht aan de 80 in Langdorp omdat het de week erop Waimes is en mij toch beetje sparen hé [-o<
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Vorige week zaterdag naar Asse getrokken voor de schemertocht. Zeer goede organisatie maar weinig volk, jammer ! Ondanks we de regio toch al regelmatig bezocht hadden, opnieuw nieuwe wegjes voor de wielen gekregen =D> Na de bevoorrading werd het echt donker en hadden we geluk dat ik alsnog voor deftige verlichting gekozen had en we zo toch nog iets konden zien.
Na de rit ons bonnetje ingeruild voor een lekkere blauwe Chimay en vervolgens op de weg terug de uitbaatster van een frituur een onvergetelijk moment bezorgd door er in koers-outfit om 23u binnen te stuiken. Dat had ze niet verwacht hoor !! :lol: :wink:

Ik ga ook mee naar Langdorp, dan zijn we zo goed als allemaal nog eens samen =D> ! Ik weet nog niet welke afstand ? #-o :oops:

@Stijn ... thanks voor de tip mbt de TA kettingbladen, den Tim heeft ze gisteren gemonteerd en naar't schijnt rijdt m'n fiets weer geweldig. =D>

@Gunther ... ja watte makker ! Goed aan't bollen !
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@Jakke heb ook Ta kettingbladen, ge zult het u niet beklagen :bounce:
@Gunther zou daar om 07.30uur vertrekken te mazel Ok?
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Wie gaat er zaterdag naar Borsbeke voor de 75km?
Na de ardennen zal dit wel moeten lukken, ginder hadden we zo'n 65km met om en bij de 1400hm. Was een leuk tochtje en het ging zeer goed ook nog. Het enige wat niet goed was was het weer, de hele dag geregend terwijl het hier toch wel goed was, pech. #-o
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Als ik tegen zaterdag opnieuw op een fiets kan zitten zie ik het wel zitten om zaterdag naar Borsbeke te gaan, afstand is eveneens te bekijken naar de fysieke toestand op dat moment.

Status vandaag : kan met mijn rug momenteel geen kant uit. Ik kan zelfs niet meer plat in bed liggen of in zetel zitten :cry:

No pain, no gain ... er mag nu heel wat gain zijn want ik heb a lot of pain :lol:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Wij zijn zondag naar Mazenzele wisten bollen, toch met de fiets van thuis uit vertrokken . Mooie tocht veel klimmetjes en technische stukken . Lag er wel glibberig bij door de miezelregen #-o . Ik had 93 km op te teller en gem. van 19 =D> .
Wel spijtig dat den Daan er mee stopt na al die problemen met die moeilijke mensen #-o

Gisteren dan nog een 50 km wisten losrijden met den Stijn :bounce: :bounce:

Vrijdag misschien naar Wortegem-Petegem en zaterdag miss. ook Borsbeke [-o<

@laagvlieger : en hebde nog veel last ??

@flaming_jakke : Wat heb jij voorgehad man ziet er ook niet goed uit ??
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ik ben vorig weekend gevallen. Bij het doorkruisen van een riviertje uitgeschoven en in het water beland. In eerste instantie leek m'n knie bezeerd maar de wonde was net onder de knie .... oef ! Verder zonder zware problemen de rit uitgereden maar zondag ogestaan met verchrikkellijke pijn in de rug.

Ik hoop dat ik zaterdag alsnog kan starten in Borsbeke maar 't zal zowieso de 50km worden ... nog kandidaten voor de 50km ?

Greetzzz
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Shit vandaag overslapen,normaal vandaag 125 in oudenaarde maar ja
Morgen naar Borsbeke voor de 70km...Nog iemand?
Zou wel om half acht starten zenne :bounce:
Post Reply