01/05/09 Diest-Deurne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lucvdb
Mountainbiker

01/05/09 Diest-Deurne

Post by lucvdb »

Kan er iemand wat meer vertellen over deze tocht ?
bikefunner
Mountainbiker

Post by bikefunner »

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=47935

hier kan je de reacties van verleden jaar bekijken.
Ik moet je wel mee delen dat er geen 55 km zal zijn.
Bos en groen heeft Tot 2 maal toe onze vergunning voor "de rode berg" en daarna voor "de bossen van hees" NEGATIEF geadviseerd (broed seizoen) men mag van 15 maart tot 30 juni geen mtb tocht door deze bossen laten rijden.
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

bikefunner wrote:http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=47935

Bos en groen heeft Tot 2 maal toe onze vergunning voor "de rode berg" en daarna voor "de bossen van hees" NEGATIEF geadviseerd (broed seizoen) men mag van 15 maart tot 30 juni geen mtb tocht door deze bossen laten rijden.
Dit is zeer spijtig. Maar toch zal ik afkomen, als is het voor maar 45 km. :bounce:
Stekke
Mountainbiker

Post by Stekke »

@Bikkefunner

Mogen jullie nog over het Steenkot en die berg er voor?
Roadie
Mountainbiker

Post by Roadie »

bikefunner wrote:http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=47935

Kan er ergens nog iets meer info over deze tocht gevonden worden? Afstanden, vertrek, uren?

bikefunner
Mountainbiker

Post by bikefunner »

de afstanden zijn 26,35 en 46 km.
het vertrek is tussen 08u30 en 10u30 aan feestzaal de SOK
Hasseltsebaan Z/n in deurne bij diest.
Er zullen voldoende wegwijzers hangen om jullie tot in Deurne te begeleiden.
dehert73
Mountainbiker

Post by dehert73 »

da s gek dat we niet over de rode berg mogen. vorig jaar mocht het wel. hebben de vogels dan vorig jaar niet gebroed ?
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

dehert73 wrote:da s gek dat we niet over de rode berg mogen. vorig jaar mocht het wel. hebben de vogels dan vorig jaar niet gebroed ?
jawel maar GROEN verliest jaarlijks 1 extra hersencel ...
dehert73
Mountainbiker

Post by dehert73 »

even serieus , (we hebben als mtb'ers bij sommige mensen al ne slechte naam. we rijden alles kapot , we blijven niet op de bospaden , wandelaars zijn in levensgevaar als wij eraan komen en ons papierke van onze koek dieje we opeten gooien we toch weg in het bos. ) een beetje (veel) respect voor de natuur kan zeker geen kwaad , maar ik ben er niet zeker van dat dat vogeltje dat 4 meter hoog in ne boom zit te broeden op haar eitjes gaat opvliegen als wij daar doorkomen .
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

dehert73 wrote:even serieus , (we hebben als mtb'ers bij sommige mensen al ne slechte naam. we rijden alles kapot , we blijven niet op de bospaden , wandelaars zijn in levensgevaar als wij eraan komen en ons papierke van onze koek dieje we opeten gooien we toch weg in het bos. ) een beetje (veel) respect voor de natuur kan zeker geen kwaad , maar ik ben er niet zeker van dat dat vogeltje dat 4 meter hoog in ne boom zit te broeden op haar eitjes gaat opvliegen als wij daar doorkomen .
opgelet, sommige mensen hun fietsen kraken en piepen wel extra hard
Post Reply