het enige wat mocht van bos en groen was het vaste parcours van Laakdal.... plus - na aandig wat aandringen - een weg heen doorheen de beeltjes (langs het toekomstige vaste parcours) en een weg terug (via openbare wegen)
broedseizoen had er deze keer niet veel mee te maken, maar feit blijft dat het idd steeds moeilijker wordt om bikers iets attractiefs voor te schotelen
26/04/09 Tongerlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Fully Fetzl
- Mountainbiker
- Fully Fetzl
- Mountainbiker
-
aanklamper
- Mountainbiker
Post by aanklamper »
heb de 45km gedaan. na de mooie tocht van vorig jaar was het dit jaar toch een pak minder.
erg veel asfalt ,en de pijlen werden pas duidelijk als het bijna te laat was.vermits ik niet graag kritiek geef wil ik eindigen met een positieve noot. ik had nog nooit gereden rond de kanten van Veerle en Eindhout ,dus het grootste gedeelte van de omloop was nieuw voor mij. en iets nieuws is toch altijd wel leuk. 
vond het eigenlijk wa weinig asfalt
nee , grapje!
vond dat men daar in de streek wel meer alternatieve routes kon uit de zak toveren, maar ja , de groene lobby zal er wel voor iets tussen gezeten hebben zeker, maar na 94 km toch genoeg gehad om de eerste krampen van het sezoen te ervaren
was weerom een prachtige dag om mee de ex collegas eropuit te trekken!

nee , grapje!
vond dat men daar in de streek wel meer alternatieve routes kon uit de zak toveren, maar ja , de groene lobby zal er wel voor iets tussen gezeten hebben zeker, maar na 94 km toch genoeg gehad om de eerste krampen van het sezoen te ervaren
was weerom een prachtige dag om mee de ex collegas eropuit te trekken!
- Fully Fetzl
- Mountainbiker
Post by Fully Fetzl »
alternatieve routes ? ja zeker...
maar MOGEN... da's een andere zaak
als je weet dat dit vast parcours al een jaar onderhandelen heeft gekost met eigenaren... dan weet je wel hoe bekrompen mensen kunnen zijn zeker....
en het ziet er niet naar uit dat dit gaat verbeteren... jammer genoeg
maar MOGEN... da's een andere zaak
als je weet dat dit vast parcours al een jaar onderhandelen heeft gekost met eigenaren... dan weet je wel hoe bekrompen mensen kunnen zijn zeker....
en het ziet er niet naar uit dat dit gaat verbeteren... jammer genoeg