01/05/09 Diest-Deurne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bikefunner
- Mountainbiker
Post by bikefunner »
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=47935
hier kan je de reacties van verleden jaar bekijken.
Ik moet je wel mee delen dat er geen 55 km zal zijn.
Bos en groen heeft Tot 2 maal toe onze vergunning voor "de rode berg" en daarna voor "de bossen van hees" NEGATIEF geadviseerd (broed seizoen) men mag van 15 maart tot 30 juni geen mtb tocht door deze bossen laten rijden.
Bos en groen heeft Tot 2 maal toe onze vergunning voor "de rode berg" en daarna voor "de bossen van hees" NEGATIEF geadviseerd (broed seizoen) men mag van 15 maart tot 30 juni geen mtb tocht door deze bossen laten rijden.
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Dit is zeer spijtig. Maar toch zal ik afkomen, als is het voor maar 45 km.bikefunner wrote:http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=47935
Kan er ergens nog iets meer info over deze tocht gevonden worden? Afstanden, vertrek, uren?bikefunner wrote:http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=47935
Thanks
-
bikefunner
- Mountainbiker
Post by bikefunner »
de afstanden zijn 26,35 en 46 km.
het vertrek is tussen 08u30 en 10u30 aan feestzaal de SOK
Hasseltsebaan Z/n in deurne bij diest.
Er zullen voldoende wegwijzers hangen om jullie tot in Deurne te begeleiden.
het vertrek is tussen 08u30 en 10u30 aan feestzaal de SOK
Hasseltsebaan Z/n in deurne bij diest.
Er zullen voldoende wegwijzers hangen om jullie tot in Deurne te begeleiden.
even serieus , (we hebben als mtb'ers bij sommige mensen al ne slechte naam. we rijden alles kapot , we blijven niet op de bospaden , wandelaars zijn in levensgevaar als wij eraan komen en ons papierke van onze koek dieje we opeten gooien we toch weg in het bos. ) een beetje (veel) respect voor de natuur kan zeker geen kwaad , maar ik ben er niet zeker van dat dat vogeltje dat 4 meter hoog in ne boom zit te broeden op haar eitjes gaat opvliegen als wij daar doorkomen .
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
opgelet, sommige mensen hun fietsen kraken en piepen wel extra harddehert73 wrote:even serieus , (we hebben als mtb'ers bij sommige mensen al ne slechte naam. we rijden alles kapot , we blijven niet op de bospaden , wandelaars zijn in levensgevaar als wij eraan komen en ons papierke van onze koek dieje we opeten gooien we toch weg in het bos. ) een beetje (veel) respect voor de natuur kan zeker geen kwaad , maar ik ben er niet zeker van dat dat vogeltje dat 4 meter hoog in ne boom zit te broeden op haar eitjes gaat opvliegen als wij daar doorkomen .