ik heb ook een cs 300 en ben er heel tevreden van. Ik heb het zelf gemonteerd en dit ging ook vanzelf, gewoon de instructies volgen van het boekje.
Zeker een aanrader.
koop ik de juiste hartslagmeter ???
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
//Smalle\\
- Mountainbiker
- edse
- Mountainbiker
polar cs300
deze week heb ik de polar cs300 aangekocht voor 167€ bij van eyck Aalter.
Ik heb al eens geprobeerd om mijn gegegens via polar weblink over te zetten naar pc en dus op de personaltrainer van polar te zetten.Tot nu toe is dat nog niet gelukt,hebben jullie daar ook problemen mee?
Mvg,Eddy.
Ik heb al eens geprobeerd om mijn gegegens via polar weblink over te zetten naar pc en dus op de personaltrainer van polar te zetten.Tot nu toe is dat nog niet gelukt,hebben jullie daar ook problemen mee?
Mvg,Eddy.
Re: polar cs300
hallo , ik heb de cs200 eind december aangekocht en ben er zeer tevreden over enkel was er een klein probleempje met de achterkant na enkele ritten er was een pinnetje afgebroken en zat zo niet meer al te vast op mijn stuurpen , ban dan maar met fiets en al effen naar polar dendermonde gereden en mijn uitleg gedaan , ze hebben daar mijn fiets binnengenomen in hun atlelier en gratis de achtekant vervangen en getest en alles op punt gezetedse wrote:deze week heb ik de polar cs300 aangekocht voor 167€ bij van eyck Aalter.
Mvg,Eddy.
Maar al mijn gegeven op de pc zetten gaat zonder problemen je moet wel je polar zeer dicht bij u micro houden das alles en send files doen
daarnet nog gedaan na een bloso toer te rijden in meise
mvg
- edse
- Mountainbiker
Is polar dendermonde een dealer of is dit een soort service-center?
Bij mij lukt het niet om mijn gegevens door te zenden ook niet als ik mijn horloge dichtbij de micro hou ( ertegen zelfs).
In het begin als ik dat deed (zenden) dan kraakte de horloge precies en dacht ik dus dat dat het zenden was maar nu doet die dat ( kraken)niet meer als ik zend dus denk ik dat het probleem bij mijn horloge zal liggen.
wat denken jullie?
Bij mij lukt het niet om mijn gegevens door te zenden ook niet als ik mijn horloge dichtbij de micro hou ( ertegen zelfs).
In het begin als ik dat deed (zenden) dan kraakte de horloge precies en dacht ik dus dat dat het zenden was maar nu doet die dat ( kraken)niet meer als ik zend dus denk ik dat het probleem bij mijn horloge zal liggen.
wat denken jullie?
het maakt inderdaad een raar piepend geluid , maar das normaal denk ik
polar dendermonde is een service-center
Polar Service Center & helpdesk
Vriesenrot 3
IZ Hoogveld - Zone B
9200 Dendermonde
T: +32 (0)52 25 94 26
polarservice@polarbelgium.be
- onderhoud en herstellingen
Openingsuren Service Center:
Van maandag tot vrijdag – van 8.30u tot 17.00u doorlopend
Polar Helpdesk: 0902 / 02.001
(€ 0.74 / minuut)
astublieft
mvg
polar dendermonde is een service-center
Polar Service Center & helpdesk
Vriesenrot 3
IZ Hoogveld - Zone B
9200 Dendermonde
T: +32 (0)52 25 94 26
polarservice@polarbelgium.be
- onderhoud en herstellingen
Openingsuren Service Center:
Van maandag tot vrijdag – van 8.30u tot 17.00u doorlopend
Polar Helpdesk: 0902 / 02.001
(€ 0.74 / minuut)
astublieft
mvg
ik had eerst de cs200 met cad
ben nu overgeschakeld naar de s725x T.E.
ook omdat ik meerdere sporten doe waarbij ik deze nu kan gebruiken!
de cs 200 is een mooi toestel alleen zoals al in dit topic is verteld, de sonic transfer is niet altijd geweldig! een maal lukt het van de eerste X en de dag erna moet je het enkele Xlen proberen
uit mijn ervaring ( programma afsluiten en opnieuw opstarten!)
het krakende geluid is normaal! dit is de sonic transfer!!!
toch vind ik de s725x veel beter ! meer opties ir overdracht!! wat alles makkelijker maakt en sneller!
de cs 300 is eigenlijk het instap model van de horloges voor fietsen!
zou ietjes meer betalen voor de s725x T.E. (maar dit is persoonlijk)
ook het monteren is heel makkelijk, is toch gewoon met bandjes!
de magneet moet inderdaad kort tegen de sensor staan (maar dit is toch met alle toestellen ni???)
nog een voor deel van de S serie tegenover de Cs serie
de speedsensor kan je ZELF upgraden tot het signaal verder zend zodat je het op je achter wiel kan monteren!! handig voor op de rollen!!!
bye bye
ben nu overgeschakeld naar de s725x T.E.
ook omdat ik meerdere sporten doe waarbij ik deze nu kan gebruiken!
de cs 200 is een mooi toestel alleen zoals al in dit topic is verteld, de sonic transfer is niet altijd geweldig! een maal lukt het van de eerste X en de dag erna moet je het enkele Xlen proberen
uit mijn ervaring ( programma afsluiten en opnieuw opstarten!)
het krakende geluid is normaal! dit is de sonic transfer!!!
toch vind ik de s725x veel beter ! meer opties ir overdracht!! wat alles makkelijker maakt en sneller!
de cs 300 is eigenlijk het instap model van de horloges voor fietsen!
zou ietjes meer betalen voor de s725x T.E. (maar dit is persoonlijk)
ook het monteren is heel makkelijk, is toch gewoon met bandjes!
de magneet moet inderdaad kort tegen de sensor staan (maar dit is toch met alle toestellen ni???)
nog een voor deel van de S serie tegenover de Cs serie
de speedsensor kan je ZELF upgraden tot het signaal verder zend zodat je het op je achter wiel kan monteren!! handig voor op de rollen!!!
bye bye
polar cs 300
Hallo,
Ik overweeg om een polar cs300 aan te schaffen, maar heb weinig ervaring met deze dingen.
Welke gegevens kan je na een rit/training registreren en bewaren op de pc?
Alvast bedankt voor de info !
Joost
Ik overweeg om een polar cs300 aan te schaffen, maar heb weinig ervaring met deze dingen.
Welke gegevens kan je na een rit/training registreren en bewaren op de pc?
Alvast bedankt voor de info !
Joost