Hallo,
Thuis vroeg vertrokken en na 2km teruggekeerd om een regenjas te halen. Uiteindelijk heb ik niet zo veel regen gehad.
Door omstandigheden hebben de organisatoren hun startplaats gewijzigd.
Het begin en einde op verhard was goed om op te warmen en af te koelen. Meer en makkelijkere parking. Voor mij hebben ze een goede keuze gemaakt.
Enkel de konijntjesberg in Rillaar niet opgeraakt. Zelfs te voet is dat al moeilijk.
Vandaag me goed geamuseerd in Aarschot. Tot 1 november.
Groetjes,
Joeke.
26/04/2009 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Pogo
- Mountainbiker
Ik heb hier ook de 60 gereden, bleek idd iets meer te zijn maar da's nie erg. Prachtig mooie single tracks die goed afgewisseld waren en zeker niet teveel asfalt toch?? In de regen gestart en onderweg nog een klein buitje gehad, de ondergrond was wel erg vettig en dan vooral de laatste 10km. Ik ben zelf op 55 km goed hard onderuit geschoven en toen ik eenmaal lag kwam m'n fietske nog eens na, punt van het zadel daar waar geen mens(mannen dan) het wil hebben en werd even misselijk van dat gevoel. Ben goed geholpen door mede bikers
en de laatste 9km zat het iets minder lekker op het zadel
Bevoorrading vond ik wel aardig, genoeg drank en koek, helaas wat minder fruit maar ach, je kan niet alles hebben.
Heb iig 55km met een brede grijns op m'n bek gereden...
Bevoorrading vond ik wel aardig, genoeg drank en koek, helaas wat minder fruit maar ach, je kan niet alles hebben.
Heb iig 55km met een brede grijns op m'n bek gereden...
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Aarschot bleek een paradijs van singletracks te zijn in de bossen. Eén en al fun, op en af, links en rechts, super...! Meer van dat. Proficiat aan de Goorbikers, het was in orde! 
whoehahahahahahahamadskatingcow wrote:Om het met de woorden van Johan Museeuw te zeggen : he·kre·henseacat wrote:ge·kre·gen heeft !!!!!!(piepstem niet vergeten!)
vadaag dus ook zeer toffe tt gereden met pittige klimmetjes
enne waar zijn er fotos te zien , heb toch ergens iemand zien fotos nemen ,
mvg ,
-
Griet
- Mountainbiker
Was dik in orde!!!
Zoals al eerder werd vermeld.........de aanhoudende singletracks.
Kon ik mijne techniek nog eens wat oefenen.
Had wel den indruk dat er niet zoveel op het parcours van de 60 zaten.
Was toch zeker de moeite.
Pijltjes zorgden idd af en toe voor verwarring.
Volgend jaar terug van de partij.
Zoals al eerder werd vermeld.........de aanhoudende singletracks.
Kon ik mijne techniek nog eens wat oefenen.
Had wel den indruk dat er niet zoveel op het parcours van de 60 zaten.
Was toch zeker de moeite.
Pijltjes zorgden idd af en toe voor verwarring.
Volgend jaar terug van de partij.
- Point7
- Mountainbiker
Ik heb hier de 60km gereden maar had uiteindelijk ruim 66km op de teller. Ik heb een redelijk stuk verkeerd gereden en een paar keer net te ver en hard in de remmen. Toch had ik de indruk dat de pijlen niet zo slecht waren. Ik denk dat ik vooral oog had voor de soms vettige en natte ondergrond. Alleen dat er plots een andere soort pijlen gebruikt werden zorgde even voor twijfeling.
Ik ben ook onderuit gegaan helemaal in't begin toen we van de dijk af moesten. Mijn zomerbandjes (had niet zoveel regen verwacht) hadden geen grip op het natte gras. Ik was direkt gewaarschuwd en dan heel de tocht wat voorzichtiger door de bochten gegaan. Geen probleem meer gehad.
Het parcours was goed afwisselend met enkele zeer goed aangelegde singletracks in de bossen met veel keren, draaien, klimmen en afdalen.
Ook wat Bloso zag ik maar voor mij is dat toch grotendeels nieuw.
De 2 bevoorradingen waren zeer goed. Genoeg keuze in drank, koeken en banaan.
Een beetje jammer van het weer. Ketting en tandwielen hebben het weer zwaar te verduren gehad.
Ik ben ook onderuit gegaan helemaal in't begin toen we van de dijk af moesten. Mijn zomerbandjes (had niet zoveel regen verwacht) hadden geen grip op het natte gras. Ik was direkt gewaarschuwd en dan heel de tocht wat voorzichtiger door de bochten gegaan. Geen probleem meer gehad.
Het parcours was goed afwisselend met enkele zeer goed aangelegde singletracks in de bossen met veel keren, draaien, klimmen en afdalen.
Ook wat Bloso zag ik maar voor mij is dat toch grotendeels nieuw.
De 2 bevoorradingen waren zeer goed. Genoeg keuze in drank, koeken en banaan.
Een beetje jammer van het weer. Ketting en tandwielen hebben het weer zwaar te verduren gehad.
Na enige twijfel over het al dan niet vertrekken, toch afgezakt naar het single-track paradijs "langdorp". Echt blij dat we zijn geweest!! Prima organisatie en enkele km-tjes meer dan voorzien, maar how cares?? Fijne toch met heerlijke klimmetjes, nadien nog verbroederd met iemand van woew en megabiker!! Enfin tot volgend jaar hé

-
jaro
- Mountainbiker
Heb vandaag 64 km gereden en maar voor 60 km moeten betalen. Voor mij dus 2 € winst om een pint te drinken, mogen ze voor mijn part allemaal zo doen
.
Toffe rit en geen problemen gehad met de pijlen. Zo moeilijk was dat nu toch ook niet om te zien dat er later andere pijltjes werden gebruikt.
Bevoorradingen in orde. Moeten voor mij niet meer zijn als beetje drank en wat suikers, wat fruit mag maar moet zelfs niet.
Aan singel trakskes was geen gebrek, draaien en keren en daarbij de nodige bergop- en affen, afgewisseld met recupstukken.
De helling van de konijntjesberg in Rillaar waar we vorige week naar beneden reden, werd ons vandaag richting naar boven voorgeschoteld. Oprijden was niet te doen ( voor mij toch niet ), het was zelfs moeilijk om te voet boven te geraken.
In het laatste deel nog plezante vettige baantjes om af te ronden.
De nieuwe lokatie is positief, mogen ze gerust behouden.
Tot de volgende.
Jaro.
Toffe rit en geen problemen gehad met de pijlen. Zo moeilijk was dat nu toch ook niet om te zien dat er later andere pijltjes werden gebruikt.
Bevoorradingen in orde. Moeten voor mij niet meer zijn als beetje drank en wat suikers, wat fruit mag maar moet zelfs niet.
Aan singel trakskes was geen gebrek, draaien en keren en daarbij de nodige bergop- en affen, afgewisseld met recupstukken.
De helling van de konijntjesberg in Rillaar waar we vorige week naar beneden reden, werd ons vandaag richting naar boven voorgeschoteld. Oprijden was niet te doen ( voor mij toch niet ), het was zelfs moeilijk om te voet boven te geraken.
In het laatste deel nog plezante vettige baantjes om af te ronden.
De nieuwe lokatie is positief, mogen ze gerust behouden.
Tot de volgende.
Jaro.