bike vriendin gezocht regio Turnhout

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Post Reply
Syl
Mountainbiker

bike vriendin gezocht regio Turnhout

Post by Syl »

Hoi bikesters :-D ,

Ik ben op zoek naar een bike vriendin om in de week te biken. Ik ben zelf een jaar bezig en wil wat meer biken als alleen in het weekend. Wie heeft er net zoals ik tijd om gezellig samen te biken?
Biketrien
Mountainbiker

Post by Biketrien »

hey,

Ik woon ook in Turnhout en ik ga geregeld in het weekend mtb'en. Ik ben ook bijna 1 jaar bezig. Ik ben 23 jaar. Toertochten heb ik nog niet meegedaan.

groetjes
Dora
Mountainbiker

Post by Dora »

Hey,

Ik weet dat er een groepje, in de zomer, elke dinsdag en donderdag de bloso tocht naar Herentals rijdt.
Daar zijn ook telkens enkele dames bij.

Ik zal nog eens informeren waar en hoe laat (ik denk 18h) die juist vertrekken en laat je nog iets weten.

Groetjes,
dream
Mountainbiker

Post by dream »

hey
Ben zelf van Merksplas en ga in het weekend ook wel eens biken en wil wel is mee een tochtje maken. Ik ben 18 jaar maar nog nie zo heel lang bezig me mtb
Lisa_Superwoman
Mountainbiker

Post by Lisa_Superwoman »

Zijn deze bikesters nog altijd bezig?
Ik woon in Beerse en ben bijna 18 jaar, als jullie een toertje willen maken laat me dan aub iets weten want ben het een beetje beu zo altijd in men eentje :-D
Xx Lisa
budnaked
Mountainbiker

Post by budnaked »

Lisa_Superwoman wrote:Zijn deze bikesters nog altijd bezig?
Ik woon in Beerse en ben bijna 18 jaar, als jullie een toertje willen maken laat me dan aub iets weten want ben het een beetje beu zo altijd in men eentje :-D
Xx Lisa
Rijd jij toevallig een een pakje met roze accenten? denk je gezien te hebben een paar dagen geleden.
Lisa_Superwoman
Mountainbiker

Post by Lisa_Superwoman »

budnaked wrote:
Lisa_Superwoman wrote:Zijn deze bikesters nog altijd bezig?
Xx Lisa
Rijd jij toevallig een een pakje met roze accenten? denk je gezien te hebben een paar dagen geleden.
Jaja da ben ik :-D
Waar heb je me ergens gezien?
Xx
Post Reply