Aischdall Bike 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Evil Mogwai
Mountainbiker

Post by Evil Mogwai »

Wie start hoelaat?
Als we uit onze nest geraken.
Wie overnacht ginder ergens?
Toch 160km dichter dan Aalst
Wie gaat er een lap op geven?
Gans 't forum ten minste reeds al!
den Tomme
Mountainbiker

Post by den Tomme »

Ik zou ginder wel ergens willen overnachten maar een tentje is met dit weer al uitgesloten en voor de rest zouk het eigenlijk ni wete . Iemand eventueel suggesties , heb nl niet zo veel zin om smorgens al om 5.00u te vertrekke . Maar alst ni anders kan dan ist ook zo . Dan kunne we mss met wa mensen uit de omgeving samen vertrekke .
Brainfood
Mountainbiker

Post by Brainfood »

Zaterdag naar Voeren. Zondag puur genieten van de 120.
Stimpie
Mountainbiker

Post by Stimpie »

Kheb vant weekend nog gereserveerd int zelfde hoteletje waar stivo ook logeert. Ik zal er zaterdag in de namiddag zijn waarschijnlijk.
Voor te starten, zeg het maar hé mannen :wink:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

je kan in mijn plaats gaan, ik ben vooringeschreven voor de 120 maar kan er niet naartoe :cry:
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

t zal heel vroeg opstaan worden, 2.5u rijden met de wagen, en dan nog proberen om voor 8u30 te starten. Ik zal zaterdag maar niet op stap gaan denk ik. de kilometertjes zouden anders ook wel eens zwaar kunnen gaan doorwegen.
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

Ik ga toch niet afzakken naar het donkere Luxemburg.. :cry: Om de heel eenvoudige reden dat ik nog altijd geen nieuwe fiets heb... En ik heb trouwens ook nog bergen werk..
De leute aldaar en laat weten hoe het geweest is eh!
Guest

Post by Guest »

Ik denk ook om rond 8u 30 te starten.
Is er iemand die weet of er daar ter plaatse nog iets te doen is activiteiten ofzo. Mijn vriendin zou meegaan voor de 35km, dus ze zou daar wel eens een uur of 4 kunnen zitten wachten.
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

ik heb een paar vraagskes...
Ik gaan met speci de 120 km aanvangen (alé heel het forum gaat hier precies de 120 km doen :roll: :wink: )

Nu.
-Zou het kunne met het weer voor de komende dagen dat het daar een modderpoel wordt?
-Ik heb nog nooit meer dan 100km gereden op 2 wielen die door mijn eigen benen geduwd worden, laat staan +- 2000Hm overwinnen.
is het mogelijk dat ik splitsingen kan nemen (alleen in nood hé, maar zou het kunne... Ik begin al wa schrik te krijgen :-? )
Guest

Post by Guest »

Als je een rustig tempo neemt moet het wel lukken. Als je al vroeg krampen voelt kan je wel beter optijd de weg inkorten. Maar zelf als je volledig dood zit kan je altijd 10min gaan zitten en iets eten. Neem vooral genoeg eten en drank mee. Ik neem 3 energie repen, een w-up en 2 suikerwafels mee. Voor de rest aan de bevooradingen stukken banaan of peperkoek als dit er ligt.
En als het echt niet gaat zijn er nog genoeg Mountainbike.be'ers om je richting aankomst te helpen. :wink:
Post Reply