Op 23 april omstreeks 17.00 is mijn fiets gestolen in de Bondgenotenlaan in Leuven t.o.v. boekenwinkel de Slegte. Ik heb mijn fiets aan een baar op de stoep vast gemaakt met een cijferslot, na 30 min kom ik terug en mijn fiets is weg en enkel het cijfeslot hangt er nog doorgeknipt aan vast.
Het was een Giant Terrago 1 met zwart rood en wit. Als iemand deze fiets tegenkomt of te koop ziet staan al is het maar het kader gelieve mij iets te laten weten,
dank bij voorbaat
ps: mooi verjaardagscadeau zoiets!
GESTOLEN BIKE'S
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Terrago1981
- Mountainbiker
-
Terrago1981
- Mountainbiker
-
Terrago1981
- Mountainbiker
Post by Terrago1981 »
is dezelfde fiets als op afbeelding. Alleen heeft nu andere velgen "Mavic Crossland".roger wrote:Zal eens rondkijken in men omgeving want ik woon in Leuvense.Is het dezelfde fiets als op de afbeelding?
Thanksspiesbok wrote:als ik er zo een tegenkom laat ik het weten , ma wie pikt nu overdag ne fiets met een tang? en dan nog zo'n fiets
ik veronderstel eig dat dit iemand geweest is dat er wel iets van af weet en die gwn met een camionette of zo even op pad was. ik vrees er eigenlijk voor dat deze fiets nog in Leuven gaat zijn. een student zou niet zo iets pikken denk ik, veel hebben ze er niet aan ze zouden beter dan een KULeuven fiets pikken of een andere stadsfiets maar toch geen mtb
ik hoop dat je hem terug vindt, ik kijk zeker en vast voor je rond
mvg Cé
Hier nog een foto van de nieuwe velgen die er onder stonden:

Meer info over de bikes:
RM Hammer
SC VP Free
Aangezien ze een splinternieuwe (dames)stadsfiets uiterst netjes buiten tegen een boom gestald hebben... kwamen ze kennelijk specifiek voor de mountainbikes.. Deze zijn uiteraard prima in onderdelen te verkopen.
Zaken die opvallen, met name voor de VP Free:
Voorwiel met rode Chris King naaf in 20mm (kom je zelden tegen)
Achterwiel met naaf in 150 *12 mm van Syncros (kom je ook zelden tegen)
Titanium veer
Afgezaagde Thomson Masterpiece zadelpen
Voor de rest vooral zaken die meer universeel, maar wel zeer mooi zijn... De Hammer was eigenlijk splinternieuw, maar die moet zeker krassen hebben op de bovenbuis aangezien deze in mijn fietsendrager geklemd was en die klem er nog altijd is.. en de klem zat ook op slot, dus deze konden ze niet openkrijgen. Wel kregen ze het frame er tussenuit... maar dat zal een beschadiging opgeleverd hebben.
Verzekering kan ik op mijn buik schrijven aangezien ze in een tuinhuisje stond waarvan het slot kapot was...
De fietsen stonden dus wel vast, in de fietsendrager met nog twee externe (zware) sloten, die mooi opengeknipt zijn
Balen maar hopelijk vind ik ergens nog iets terug zodat ik de daders op zijn minst nog kan laten voelen dat ik dit niet prettig vind. Voelen moet je niet te letterlijk nemen, maar er zijn genoeg manieren om iemand te zieken...
RM Hammer
SC VP Free
Aangezien ze een splinternieuwe (dames)stadsfiets uiterst netjes buiten tegen een boom gestald hebben... kwamen ze kennelijk specifiek voor de mountainbikes.. Deze zijn uiteraard prima in onderdelen te verkopen.
Zaken die opvallen, met name voor de VP Free:
Voorwiel met rode Chris King naaf in 20mm (kom je zelden tegen)
Achterwiel met naaf in 150 *12 mm van Syncros (kom je ook zelden tegen)
Titanium veer
Afgezaagde Thomson Masterpiece zadelpen
Voor de rest vooral zaken die meer universeel, maar wel zeer mooi zijn... De Hammer was eigenlijk splinternieuw, maar die moet zeker krassen hebben op de bovenbuis aangezien deze in mijn fietsendrager geklemd was en die klem er nog altijd is.. en de klem zat ook op slot, dus deze konden ze niet openkrijgen. Wel kregen ze het frame er tussenuit... maar dat zal een beschadiging opgeleverd hebben.
Verzekering kan ik op mijn buik schrijven aangezien ze in een tuinhuisje stond waarvan het slot kapot was...
De fietsen stonden dus wel vast, in de fietsendrager met nog twee externe (zware) sloten, die mooi opengeknipt zijn
Balen maar hopelijk vind ik ergens nog iets terug zodat ik de daders op zijn minst nog kan laten voelen dat ik dit niet prettig vind. Voelen moet je niet te letterlijk nemen, maar er zijn genoeg manieren om iemand te zieken...
-
bruceprintscreen
- Mountainbiker
Gestolen in Middelkerke: wit-zwarte Cube Attention
Post by bruceprintscreen »
Wat? Zwart-witte Cube Attention (2 weken oud, 5 maal mee gereden dus gloednieuw)
Wanneer? Zaterdag 23 mei, tussen 18u - 18u30
Waar? Op de Zeedijk 223 in Middelkerke (hoek met Johannastraat), ter hoogte van Restaurant 'De Butler'
Uniek door... Sticker van Heny ter hoogte van de trapas, kan natuurlijk ook afgeschreept zijn
Nog geen foto's van genomen, maar het gaat dus over deze MTB:

Tips? U kan ons bereiken op 0477/39.97.53 of via mail op bjornbryon@gmail.com . Hartelijk dank dat u even rondkijkt of u niets verdachts opmerkt, het betekent voor ons een wereld van verschil!
Wanneer? Zaterdag 23 mei, tussen 18u - 18u30
Waar? Op de Zeedijk 223 in Middelkerke (hoek met Johannastraat), ter hoogte van Restaurant 'De Butler'
Uniek door... Sticker van Heny ter hoogte van de trapas, kan natuurlijk ook afgeschreept zijn
Nog geen foto's van genomen, maar het gaat dus over deze MTB:

Tips? U kan ons bereiken op 0477/39.97.53 of via mail op bjornbryon@gmail.com . Hartelijk dank dat u even rondkijkt of u niets verdachts opmerkt, het betekent voor ons een wereld van verschil!
gestolen scott aspen
mijn scott aspen is gestolen in kuringen (hassel) op de hoek van de nieuwstraat en de monerikstraat, het gaat om een blauwe scott aspen. hij stond aan de bushalte. gestolen op klaarlichte dag. pittig detail : erij zijn 3 fietsen opdezelfde plaats gestolen! die van mijn 2 maten ook! alledrie gesloten! op klaarlichte dag waar constant volk voorbij komt! geen doorgeknipt slot te vinden dus wrss in de cammionet gegooi! beloning voor gouden tip! of vinder! mvg jeroen 0493/770529 jeroen_de_wispelaere@hotmail.com http://ftp.sangar.ee/mrt/tmp/scott_aspen.jpg
Mountainbike gestolen.Op zaterdag 13 juni rond 16:00 aan de fietsenstalling van de Keizerlei,ter hoogte van Mediamarkt.
Merk:Le Taureau,Kleur is rood/wit,met zwarte spatlappen,voorvering en hydraulische achtervering.Met ossekop-stuur,21 versnellingen.Maar het meest opvallende kenmerk zijn wellicht de verhoogde alluminium velgen
Hebt u deze fiets gezien,of moest u deze tegenkomen op internet of hiervan horen, kan u contact opnemen via gsm 0476 400540 of e-mail : rhaverma@gmail.com
Alle nuttige inlichtingen worden geapprecieerd en de tip die leidt naar het terugvinden van de fiets mag rekenen op een goede financiele beloning

Merk:Le Taureau,Kleur is rood/wit,met zwarte spatlappen,voorvering en hydraulische achtervering.Met ossekop-stuur,21 versnellingen.Maar het meest opvallende kenmerk zijn wellicht de verhoogde alluminium velgen
Hebt u deze fiets gezien,of moest u deze tegenkomen op internet of hiervan horen, kan u contact opnemen via gsm 0476 400540 of e-mail : rhaverma@gmail.com
Alle nuttige inlichtingen worden geapprecieerd en de tip die leidt naar het terugvinden van de fiets mag rekenen op een goede financiele beloning

-
Bartje
- Mountainbiker
- Location: Canyon, Grand Canyon Elite, full XT, XT-schrijfremmen
Gestolen in Waregem : Canyon Grand Canyon Elite model 2005
Hallo collegabikers,
Het onfortuinlijke is mij na al die jaren blijkbaar ook overkomen.
Zaterdagavond 4 juli 2009 tussen 20u00 en 23u00 werd mijn mountainbike gestolen op de markt van Waregem. Ondanks perfect gesloten en vastgeketend aan fietsrek en aan mijn vrouw haar fiets.
Kenmerken :
Merk : Canyon - Grand Canyon Elite aluminium grijs
Voorvork : Manitou Skareb 80 zwart
Banden : Schwalbe Nobby Nic
Montage : Compleet Deore XT met 2 zwarte tandbladen TA France gemonteerd op Deore XT cranckstel
Schijfremmen : Deore XT voor-en achteraan
Zadelpen : Thomson Elite zwart
Zadel : Canyon
Aub als je deze fiets ergens mocht tegenkomen, aarzel niet om mij een seintje te geven. De eerlijke vinder wacht een serieuze financiele beloning.
Tel : 0496 / 41 98 77 of bartgabriels2000@hotmail.com
Hopelijk is er nog enige gerechtigheid op deze wereld.
Groetjes,
Bart

Het onfortuinlijke is mij na al die jaren blijkbaar ook overkomen.
Zaterdagavond 4 juli 2009 tussen 20u00 en 23u00 werd mijn mountainbike gestolen op de markt van Waregem. Ondanks perfect gesloten en vastgeketend aan fietsrek en aan mijn vrouw haar fiets.
Kenmerken :
Merk : Canyon - Grand Canyon Elite aluminium grijs
Voorvork : Manitou Skareb 80 zwart
Banden : Schwalbe Nobby Nic
Montage : Compleet Deore XT met 2 zwarte tandbladen TA France gemonteerd op Deore XT cranckstel
Schijfremmen : Deore XT voor-en achteraan
Zadelpen : Thomson Elite zwart
Zadel : Canyon
Aub als je deze fiets ergens mocht tegenkomen, aarzel niet om mij een seintje te geven. De eerlijke vinder wacht een serieuze financiele beloning.
Tel : 0496 / 41 98 77 of bartgabriels2000@hotmail.com
Hopelijk is er nog enige gerechtigheid op deze wereld.
Groetjes,
Bart

Last edited by Bartje on Thu 09 Jul 2009 09:51, edited 1 time in total.
- geitenboer
- Mountainbiker
ook gestolen
Post by geitenboer »
Zondag 10/05/09 om 9u10 werd mijn fiets gestolen op de tt van lokeren (tweebruggenstraat achter de brico).
Is er iemand die deze fiets gezien heeft of iemand met deze fiets heeft zien rijden of hem in een wagen of bestelwagen heeft zien steken.
NEEM DAN CONTACT OP MET POLITIE LOKEREN OF MET MIJ 0476.48.75.05.
Specials op de fiets : zelfgemaakte stuurbevestiging voor gps in originele houder, witte drinkbushouder, fox vering, magura (hydraulische remmen).
Wielsensor van polar op vork geplaatst langs linkerzijde.
Deze fiets is 1 maand oud.
Ik zou de medebikers dan ook willen vragen indien zij dergelijke fiets cube reaction 18 inch ergens te koop zien staan of te koop wordt aangeboden dit dan ook te melden aan de politie van Lokeren. (politie heeft mijn gegevens en zal dan wel contact opnemen met mij)
Ik weet dat dit een speld in een hooiberg is maar de persoon die enige informatie heeft of iets gezien heeft en dit meld zal bij het terugvinden kunnen rekenen op een vergoeding.
Dus diegene die een tip geeft die lijd tot het terugvinden van mijn fiets krijgt een beloning.
ps : ik rij intussen terug met dezelfde fiets rond dus niet op mijn gezicht kloppen als ge mij tegenkomt (zelfde kenmerken behalve andere drinkbushouder rood ipv wit).

Is er iemand die deze fiets gezien heeft of iemand met deze fiets heeft zien rijden of hem in een wagen of bestelwagen heeft zien steken.
NEEM DAN CONTACT OP MET POLITIE LOKEREN OF MET MIJ 0476.48.75.05.
Specials op de fiets : zelfgemaakte stuurbevestiging voor gps in originele houder, witte drinkbushouder, fox vering, magura (hydraulische remmen).
Wielsensor van polar op vork geplaatst langs linkerzijde.
Deze fiets is 1 maand oud.
Ik zou de medebikers dan ook willen vragen indien zij dergelijke fiets cube reaction 18 inch ergens te koop zien staan of te koop wordt aangeboden dit dan ook te melden aan de politie van Lokeren. (politie heeft mijn gegevens en zal dan wel contact opnemen met mij)
Ik weet dat dit een speld in een hooiberg is maar de persoon die enige informatie heeft of iets gezien heeft en dit meld zal bij het terugvinden kunnen rekenen op een vergoeding.
Dus diegene die een tip geeft die lijd tot het terugvinden van mijn fiets krijgt een beloning.
ps : ik rij intussen terug met dezelfde fiets rond dus niet op mijn gezicht kloppen als ge mij tegenkomt (zelfde kenmerken behalve andere drinkbushouder rood ipv wit).