Waarom niet? Als die vertrekken om 6u moet ge geen 5 gangen menu eten hé.n_biker wrote:da ontbijt van paulissen![]()
da zag er tog nie goe uit , schijfjes banaan mee musli en melk , goe roeren en voila
Meld hier TV uitzendingen over MTB zaken.
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Gisteren op LifeTV de mensen van mountainbike.be gezien.
Ik dacht ik was niet goed wakker meer maar inderdaad de mensen van mountainbike.be kwamen een woordje uitleg geven over het mountainbiken.
Best wel eens leuk die mensen ook op het grote scherm te zien.
Blijkt nog maar eens dat onze sport in de grote lift zit en dat er dit jaar toch meer mtb op tv gaat te zien zijn.
Ik weet niet of er nog heruitzendingen zijn, en denk enkel via Telenet en Belgacom te ontvangen ?
Ik dacht ik was niet goed wakker meer maar inderdaad de mensen van mountainbike.be kwamen een woordje uitleg geven over het mountainbiken.
Best wel eens leuk die mensen ook op het grote scherm te zien.
Blijkt nog maar eens dat onze sport in de grote lift zit en dat er dit jaar toch meer mtb op tv gaat te zien zijn.
Ik weet niet of er nog heruitzendingen zijn, en denk enkel via Telenet en Belgacom te ontvangen ?
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
In vlaanderen vakantie land op één was er een stuk bij over het MTB in Ötztal
Hehaling straks om 17.15u-18u
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Kenny Belaey in de laatste show
de sport eindelijk eens goed in de kijker gezet
Kenny Belaey werd acht keer wereldkampioen Trial Bike. Nu krijgt hij een eigen programma op Extreme Sports Channel. Kenny is net terug uit de Verenigde Staten, waar hij de eerste afleveringen van zijn programma inblikte.
de sport eindelijk eens goed in de kijker gezet
Kenny Belaey werd acht keer wereldkampioen Trial Bike. Nu krijgt hij een eigen programma op Extreme Sports Channel. Kenny is net terug uit de Verenigde Staten, waar hij de eerste afleveringen van zijn programma inblikte.
- frederikc
- Mountainbiker
den mountenbiker wrote:In vlaanderen vakantie land op één was er een stuk bij over het MTB in Ötztal
dju, gemist
had ik graag gezien, wij zijn daar al 22jaar vaste klanten (te obergrugl, wat wintersport betreft, alhoewel wij daar ook in de zomer zitte maar dan ist meestal beetje wandelen en lekker luieren
greetz
- den mountenbiker
- Mountainbiker
http://www.hln.be/hln/nl/1306/Londen-20 ... alen.dhtml
"Daarna volgen manches in het Duitse Offenburg (25/4)"
Effe vlug in het tv boekje gezien, maar blijkbaar zenden ze dat niet uit? of heb ik iets over het hoofd gezien?
(kheb wel geen eurosport)
"Daarna volgen manches in het Duitse Offenburg (25/4)"
Effe vlug in het tv boekje gezien, maar blijkbaar zenden ze dat niet uit? of heb ik iets over het hoofd gezien?
(kheb wel geen eurosport)