Theo Bos moeten ze levenslang schorsen

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Bob de Biker wrote:Als ge goed kijkt (op youtube staan filmpjes in slow motion) dan zie je dat de fiets van Impey onderuit gaat nog voor hij naar links "getrokken" wordt...

Ik denk echt ni dat dit met opzet gedaan is...
bedoel je dit filmpje:

heb het nu al een paar keer bekeken en ik zie niemand vooraf vallen of aanstalten maken om te vallen.

zowel Impey als Bos hebben nog ruimte langs beide zijde, ze rijden zelfs nog niet schouder tegen schouder...

#-o
WorkZ
Mountainbiker

Post by WorkZ »

Dat ne grote meneer als Bos zoiets bewust iemand anders aandoet kan 'k moeilijk geloven. Is zijne stijl niet...
Bob de Biker
Mountainbiker

Post by Bob de Biker »

LuckyIron wrote:
Bob de Biker wrote:Als ge goed kijkt (op youtube staan filmpjes in slow motion) dan zie je dat de fiets van Impey onderuit gaat nog voor hij naar links "getrokken" wordt...

Ik denk echt ni dat dit met opzet gedaan is...
bedoel je dit filmpje:

heb het nu al een paar keer bekeken en ik zie niemand vooraf vallen of aanstalten maken om te vallen.

zowel Impey als Bos hebben nog ruimte langs beide zijde, ze rijden zelfs nog niet schouder tegen schouder...

#-o
Volgens de uitleg van Bos (ook op youtube te zien) sloeg zijn voorwiel dubbel door het raken van een pootje van de nadarafsluiting en bleef Impey er met zijn pedaal achterhangen.

Ik ben geneigd om deze uitleg te geloven...

En vooral, ik hoop dat deze uitleg klopt.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Bos is gewoon gefrustreerd geweest omdat hij niet kan winnen op de weg. Aangezien hij voor het seizoen zei dat hij ze er al op ging leggen.
Post Reply