Probleem SRAM Rocket vs. LX voorderailleur
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
-
Tha Neighbour
- Mountainbiker
Probleem SRAM Rocket vs. LX voorderailleur
Post by Tha Neighbour »
-
Tha Neighbour
- Mountainbiker
Post by Tha Neighbour »
Verhoudingen 1, 2 en 3 kloppen niet, afstellen lukt niet helemaal. Dwz dat als 1 en 2 goed afgesteld staan, schakelen naar 3 op gevoel moet gebeuren (en Vise Versa) en zich in het midden tussen 2 en 3 bevindt.
-
Tha Neighbour
- Mountainbiker
Post by Tha Neighbour »
Dat zou wel echt héél voor de hand liggend zijn ..., ja dus, maar toch bedankt voor de reactie!
-
Tha Neighbour
- Mountainbiker
Post by Tha Neighbour »
Heb waarschijnlijk oorzaak gevonden, de 2 twee kleine schroefjes op de derailleur schijnen niet meer te werken zodat het onmogelijk word om het allemaal fijn te regelen. Wreed bedankt voor je reacties!!!
Lijkt me toch wel sterk! Die vijsjes dienen enkel en alleen om de uiterste stand van de derailleur te bepalenRikson wrote:Heb waarschijnlijk oorzaak gevonden, de 2 twee kleine schroefjes op de derailleur schijnen niet meer te werken zodat het onmogelijk word om het allemaal fijn te regelen. Wreed bedankt voor je reacties!!!
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
Ik ben toch ook niet helemaal mee
Uit onderstaand berichtje maak ik op dat je wel degelijk op de 3 bladen geraakt:
Ik vind het dus net zoals Filip een beetje vreemd dat je hoger beschreven probleem bij die vijsjes zou liggen.

d.w.z. dat die kleine vijsjes niet te krap staan ingesteld, anders zou je helemaal niet op het grootste (of kleinste) blad geraken.Rikson wrote:Verhoudingen 1, 2 en 3 kloppen niet, afstellen lukt niet helemaal. Dwz dat als 1 en 2 goed afgesteld staan, schakelen naar 3 op gevoel moet gebeuren (en Vise Versa) en zich in het midden tussen 2 en 3 bevindt.
Ik vind het dus net zoals Filip een beetje vreemd dat je hoger beschreven probleem bij die vijsjes zou liggen.