19/04/2009 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
anton
Mountainbiker

Post by anton »

ik heb 45km gedaan. het was een mooi leuk parcour vooral de prive stukken waren leuk 8) :lol: .de organisatie was ook goed =D> =D> =D>
een tip ,denk eens aan een fietsenbewaking als dat gaat.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Nr67 wrote:@StrammerMax

Ben zelf Rillaarse biker en neem ook nooit mijn portefeuille mee; omdat ik vlak bij de bevoorading woon ben ik vandaag op de MTB gesprongen in de hoop deze te vinden .
grtz
Ik dacht dat jij degene was die hem was kwijtgespeeld! Sympathiek dat je de moeite gedaan hebt om te gaan zoeken! Image
BWphile
Mountainbiker

Post by BWphile »

Gisteren ook de 45 Km gedaan, zeer mooie tocht.

Volgend jaar weer van de partij

Mvg. Rob
Guy-ant
Mountainbiker

Post by Guy-ant »

Nog iemand gezien : ik denk ergens na de 2de bevoorrading had in een bocht iemand de puttekes tussen het grind opgevuld met zijne glasafval. [-X [-X [-X [-X
BTW had gelukkig gekozen voor de marathon anders was de fun tekort geweest;
Het volledig parcours kan niet alleen gedaan worden zeker ?
Vanwege de privestukskes ?
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Zijn er niet een pak minder mensen gekomen dan vorig jaar?

Ik vond de tocht weeral dik in orde =D> . Perfecte bewijzering, perfecte bevoorrading, vriendelijke mensen, goed parcour, enz kunnen we blijven door gaan e. Alles was tot in de puntjes geregeld. Mij zie je volgend jaar zeker terug.

Rillaarse Bikers =D> =D> gellie zijt goe bezig :wink:
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

Steven.sp wrote:Beste deelnemers van de MTB-Weekend-Happening van de Rillaarse Bikers,

Via deze weg willen wij jullie allemaal bedanken voor jullie zeer sportieve aanwezigheid. =D> =D> =D>
Wij mochten op gans ons weekend meer dan 1800 Bikers verwelkomen en dat doet os zeer veel deugd.
Het is altijd zeer fijn om zulk weekend in elkaar te steken, maar het is nog zoveel leuker om dan tijdens en na het weekend te horen dat alles weer piek fijn in orde was. Wij hebben dan ook ons uiterste best gedaan. En als er al negatieve woorden zouden vallen, zullen wij daar alleen maar uit leren.

Nogmaal merci en zeker tot volgend jaar in Rillaar.
Namens gans het Rillaarse Bikers Team.
De rit was volledig geslaagd. ik ben van in de streek en heb veel stukken gedaan dat voorheen vreemd waren voor mij. Enige minpuntje was een stukje overgebleven boomstam in de grond waar mijn fiets hardhandig mijn knie tegemoet schoot door het haken achter dit stukje. Maar dit zie je meermaals op toertochten.
Kzou voorstellen deze eventueel een witte laag verf te geven, hierdoor zijn ze zeer goed zichtbaar. (al lag er een meterke voor deze een pijltje maar niet verder gekeken dan het pijltje).
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Heel goeie tt voor mij!

Postitief; Heel mooi parcours in mooie streek, bevoorrading dik in orde, cadeauke bij het vertrek, bepijling perfect ( 3 pijlen boveneen :) ) goed gehumeurde en gedienstige helpers.

Negatief; niks.

grtzzzzzz
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

zaterdagavond rond 19u twijfel twijfel door de regen, rond 20u15 na de regenbui dan toch maar vertrokken voor 1 van de betere TT van het jaar wat we ons achteraf geen minuut beklaagd hebben, super tocht en door hem andersom te laten rijden en een groot stuk nieuw terrein erin te steken zijn de mannen van Rillaar weer prima geslaagd in hun opzet, na de avondrit met ons drieën nog effkes blijven plakken op de afterbike waar we met StrammerMax nog een babbelke gedaan hebben. Zondagmorgen terug aangetreden voor de dagtocht waardoor het weer een super bike weekend was. Op naar de elfde editie :wink:
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Inderdaad, op naar de 11de editie !!!

Deze zal normaal gezien doorgaan op 17 en 18 April 2010.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

vertrekken voor de marathon te rijden

Maar in begin wa buikkrampen hebben er toch over beslist om toch maar de 45 te rijden

Zeer mooi parcours met leuke klimmetjes ,spijtig dat nie lukte voor de lange afstand

Goede organisatie
Post Reply