Van middag deze route ook gereden.
En het moet gezegd zijnde: ze valt best wel mee.
Zeer veel off road, toch voor deze streek, zelfs veelal in de bossen.
Het blijft wel een snel parcours, zonder echt door te trekken en af en toe zoeken naar pijltjes de 22 bereikt.
Maar perfect als door de weekse training.
Bonheiden - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- frederikc
- Mountainbiker
Bolleke wrote:De bloso van Haacht ,sluit beter aan dan die van Putte.
Die van Haacht,kun je in rijmenam al aanpikken .
Rood-Bonheiden
Blauw-Putte
Geel-Haacht
dit had ik eerderal vermeld
is inderdaad wel handiger om op die van haacht aan te sluiten
ik vind die persoonlijk beter dan die van putte (alhoewel ik alleen nog maar de blauwe lus gereden heb)
greetz
heb doorgegeven op op het kruispunt (met de 2 linkse straten) waar we even gestopt zijn een extra pijl te plaatsen aan het begin van de straat.
een extra gevaar bordje bij het oversteken aan het kruispunt rijmenam
het bord met de aanknoping blauwe route haacht moet er nog komen , reden waarom we geen blauwe pijlen gezien hebben is omdat de route van haacht aan de andere zijde van de dijle ligt.
een extra gevaar bordje bij het oversteken aan het kruispunt rijmenam
het bord met de aanknoping blauwe route haacht moet er nog komen , reden waarom we geen blauwe pijlen gezien hebben is omdat de route van haacht aan de andere zijde van de dijle ligt.
- frederikc
- Mountainbiker
geloof het of niet,Bolleke wrote:Misschien geluk dat Frederike er niet bij was,die jongen komt nu al niet meer buiten.enkel bij regen en als het iets donker wordt.Havik wrote:'t was een schoon toerke , had wel 2 rare mannen mee maaar kom :)
grapje mannen![]()
maar sommige mensen moeten werken voor hun geld
en hebben daardoor dus weinig tijd hebben om te biken (of andere zaken)
donderdags en zondags zenk meestal vroeger gaan biken, maar zelden op de ochtend, dan wil ik uitslapen op mijn vrije dagen
greetz
- frederikc
- Mountainbiker
ik vind het een heel tof parcour,
alleen vind ik dat ze meer gebruik konden maken van het bos naast domein PeterPan.
ipv als je dat bos betreed, niet rechtoor maar 8m eerder links afslaan in da wegske daar de 2de pad rechts nemen (aan het huis dat daar staat), daar dan naar beneden en rechtdoor tot je ofwel links moet of rechts, hier ga je dan rechts en blijf je dat wegske links volgen, dan kom je voor peter pan uit en dan daar da wegske van de bloso trg in achter peter pan, daar dan omhoog ipv links(daar is een klein padje maar slecht zichtbaar) dan kom je uit aan die weides waar herten zitten dan maak je direct een u bocht naar links deze weg volgen tot je op zo een kruispuntje komt in da bos en dan daar rechts dat je trg op het gewone bloso zit,
zo rij ik hier gemakkelijk,
dan zit je wat langer in de bossen he
zal het wel eens uittekenen deze woensdag als ik mijn normale comp trg heb (hopelijk)
greetz
alleen vind ik dat ze meer gebruik konden maken van het bos naast domein PeterPan.
ipv als je dat bos betreed, niet rechtoor maar 8m eerder links afslaan in da wegske daar de 2de pad rechts nemen (aan het huis dat daar staat), daar dan naar beneden en rechtdoor tot je ofwel links moet of rechts, hier ga je dan rechts en blijf je dat wegske links volgen, dan kom je voor peter pan uit en dan daar da wegske van de bloso trg in achter peter pan, daar dan omhoog ipv links(daar is een klein padje maar slecht zichtbaar) dan kom je uit aan die weides waar herten zitten dan maak je direct een u bocht naar links deze weg volgen tot je op zo een kruispuntje komt in da bos en dan daar rechts dat je trg op het gewone bloso zit,
zal het wel eens uittekenen deze woensdag als ik mijn normale comp trg heb (hopelijk)
greetz
- frederikc
- Mountainbiker
ik vind het een heel tof parcour,
zal het wel eens uittekenen deze woensdag of donderdagavond als ik mijn normale comp trg heb (hopelijk)
greetz
zal het wel eens uittekenen deze woensdag of donderdagavond als ik mijn normale comp trg heb (hopelijk)
greetz