Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

TimDC wrote:
Eagle Stijn wrote:Iemand zin om de zaterdag nen TT te gaan rijden.
Het is wel niet veel soeps, misschien Astene?
Dienen Epic dat ga je je niet beklagen hoor Stijn, dat is gewoon een super goed machien. Zeer wendbaar en zeer goede afmontage. Ik zou mij zeker en vast terug een kopen :lol:
Ik heb ook nog wel zin in een nieuwe Mud-bike :lol:

Grapje hé ... de Epic is een ferm machien =D> !
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ja ja mooi machien zelle Stijn =D>

Den donderdag nog een baanritje van 55 km afgewerkt en zondag zeker ook naar Kortenberg :bounce:

Gaan er nog mannen naar Zele ook maandag ? Ik denk dat ik mijn beentjes ginder wa gaan losrijden :wink:
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Gun*666 wrote:ja ja mooi machien zelle Stijn =D>

Den donderdag nog een baanritje van 55 km afgewerkt en zondag zeker ook naar Kortenberg :bounce:

Gaan er nog mannen naar Zele ook maandag ? Ik denk dat ik mijn beentjes ginder wa gaan losrijden :wink:
Ahzo onzen Stijn heeft hem een nieuw machien aangeschaft ! FOTO'S aub !!!! Alvast heel veel succes en veel bikegenot met de nieuwe bike ! =D> =D> =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ja mannen Kortenberg was de moeite zenne heel mooie tocht . Juist jammer van de stortbui voor het vertrek wat de tocht extra pittig maakte en zeker glibberig #-o met een mooie snee in mijn been tot gevolg #-o
Wel meerdere malen voet aan grond moeten zetten maar den extreem toch afgereden =D>
Een 50 km gereden aan een mooi tempoke en voldaan aangekomen .
Samen met den Tim dus een geslaagde voormiddag beleefd =D> =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Wat zijn de bike plannen dit weekend???

Ik ga zondag de marathon van Rillaar rijden met Joan (65 km) als er nog mannen zijn die goesting hebben :bounce:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Gun*666 wrote:Wat zijn de bike plannen dit weekend???

Ik ga zondag de marathon van Rillaar rijden met Joan (65 km) als er nog mannen zijn die goesting hebben :bounce:
Goesting zeker en vast maar ik krijg zaterdagavond bezoek en dat gaat dus niet lukken om zondag zo vroeg op te staan #-o
Ik ga normaal gezien morgen den bloso van Sint-Amands rijden. Allé als het niet regent want ik ben het echt kotsbeu aan het worden al dienen bagger. :evil: Nu is dat deze week zo'n mooi weer geweest, het weekend nadert en het is weeral om zeep.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ik moet ook weg zenne TIM de zaterdagavond naar een verjaardagsfuif en begint maar ten 23uur. Niet te lang blijven en hopend op goede benen zondag :drunk:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ja wadde dadde Rillaar was de max zelle supper mooie tocht en organisatie =D> =D> . Veel mooie klimmetjes een 700 hm en mooie afdalingskes het had ginder s'nachts wel goe geregend wat alles weer extra pittig maakte met baggerstroken tot gevolg . Daardoor toch niet overal opgeraakt ook #-o .Prachtige bossen ook met alles erop en deraan =D> Met 64 km op te teller en 18.07 gem. hebben ik en Joan ons goed geammuzeerd .Al hangde zijn ziekte nog in zijn kleren toch sterk gereden amai =D>

Hierjuist nog met Stijn een baanritje wisten doen ook van 50 km langst Asse ,de benen voelde toch niet fris aan zelle bij ons laatste klimmetje moest ik hem dan ook laten gaan =D> kreeg ver kramp in mijn kuit #-o
Had in gedachte wat los te rijden maar met 28 gem. ( wel met slicks op) kunde dat niet losrijden noemen #-o Maar het bolde wel goed al stond er veel wind :-?

Gaan er volgende week nog mannen naar Mazenzele ??? Wij zijn van plan met de fiets naar ginder te bollen en dan de 50 km te doen .Ook veel hm zo te lezen :bounce:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Yow Gunther vandaag is tot bij Daan geweest, en ik denk toch de 80 te doen en met de auto naar ginder te rijden? Wat denk je?
Meestal zitten de mooie stukken op de grote afstand hé in de extra lussen.
Bij mij vandaag geen last meer in de benen;
Zondag is er ook ne supper mooie tocht in vaux sur sure ofzoiets, kriebelt ook om naar daar te trekken.
Vandaag wel slecht nieuws gehad van Daan voorvork kan hersteld worden maar gaat bijna evenveel kosten als nieuwe omdat de geleidbuisen of zoiets te ver uitgesleten zijn. Ze dempt nog goed maar er zit speling op. Hij zei gewoon mee blijven rijden tot er echt te veel speling op zit.
Dus mannen met vorken om het jaar onderhoud laten doen hé minstens als je elke week rijd.
Mannen tot dees weekend =D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=62358
dit is de topic over die tocht, gunther rijden we naar daar jong.
Zie het echt zitten de 80 maar alleen [-X
Post Reply