19/04/2009 Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Palmboy
- Mountainbiker
Dat zal den Fons allicht zijn: www.fonsmtb.beduc'y wrote:ik heb ook iemand gezien met camera op z'n helm en stond af en toe langs de weg te filmen, waar kunnen we die filmpkes bekijken?
was iemand van niet al te groot gestalte en was geen ook dertiger meer,maar 'vloog' ons op bepaalde momenten gewoon voorbij
- duc'y
- Mountainbiker
idd da was 'm , bedankt!Palmboy wrote:Dat zal den Fons allicht zijn: www.fonsmtb.beduc'y wrote:ik heb ook iemand gezien met camera op z'n helm en stond af en toe langs de weg te filmen, waar kunnen we die filmpkes bekijken?
was iemand van niet al te groot gestalte en was geen ook dertiger meer,maar 'vloog' ons op bepaalde momenten gewoon voorbij
Beste deelnemers van de MTB-Weekend-Happening van de Rillaarse Bikers,
Via deze weg willen wij jullie allemaal bedanken voor jullie zeer sportieve aanwezigheid.
Wij mochten op gans ons weekend meer dan 1800 Bikers verwelkomen en dat doet os zeer veel deugd.
Het is altijd zeer fijn om zulk weekend in elkaar te steken, maar het is nog zoveel leuker om dan tijdens en na het weekend te horen dat alles weer piek fijn in orde was. Wij hebben dan ook ons uiterste best gedaan. En als er al negatieve woorden zouden vallen, zullen wij daar alleen maar uit leren.
Nogmaal merci en zeker tot volgend jaar in Rillaar.
Namens gans het Rillaarse Bikers Team.
Via deze weg willen wij jullie allemaal bedanken voor jullie zeer sportieve aanwezigheid.
Wij mochten op gans ons weekend meer dan 1800 Bikers verwelkomen en dat doet os zeer veel deugd.
Het is altijd zeer fijn om zulk weekend in elkaar te steken, maar het is nog zoveel leuker om dan tijdens en na het weekend te horen dat alles weer piek fijn in orde was. Wij hebben dan ook ons uiterste best gedaan. En als er al negatieve woorden zouden vallen, zullen wij daar alleen maar uit leren.
Nogmaal merci en zeker tot volgend jaar in Rillaar.
Namens gans het Rillaarse Bikers Team.
Vandaag van de bevoorading tot aan de tienbunder(waar ge onder de E314 door rijd) en terug gereden, spijtig geen portomonee gevonden op dit stuk.mojito wrote:HELP , een collega van me is voorbij de bevoorrading van de 45km zijn
portemonnee kwijtgespeeld inclusief paspoort en siskaart, op het einde de organisatie ingelicht , Dus moest er iemand in die hooiberg em gezien of gevonden hebben , reeds bedankt op voorhand
gsm nr van mijne maat +32472565089.
voor de rest prachtige tocht die nu eens andersom werd gereden , met toffe prive stukken erin , in plaats van de plaatselijke bloso routes werd er moeite gedaan om ons eens iets anders voor te schotelen, prima gedaan
top organisatie en niets dan lof . tot de volgende keer
Hoop dat hij terecht komt.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Een tip voor Nr67 en anderen: ik neem nooit mijn portefeuille, zelfs niet mijn identiteitskaart mee op TT, wel een geplastificeerde kopie ervan en een klein beetje geld. Speel je dat kwijt, dan is er geen probleem, heb je een document nodig om je identiteit te bewijzen, dan heb je die kopie toch bij.Nr67 wrote:Vandaag van de bevoorading tot aan de tienbunder(waar ge onder de E314 door rijd) en terug gereden, spijtig geen portomonee gevonden op dit stuk. Hoop dat hij terecht komt.mojito wrote:...portemonnee kwijtgespeeld inclusief paspoort en siskaart...
Aangezien zoiets waarschijnlijk toch op de weg moet gevallen zijn en de identiteitskaart er in stak, zou die portemonnee vroeg of laat toch moeten boven water komen! Het is me als jong gastje ooit overkomen en thuis wisten ze al dat ik m'n pas kwijt was nog voor ik het zelf wist! Binnengebracht bij de politie en opgebeld!
Laatst ben ik m'n gereedschapsbidon kwijtgespeeld op een eigen tochtje, kris-kras door bossen waar ik de weg niet kende. Een paar dagen later heb ik geprobeerd diezelfde toer terug te maken. Ik heb ze uiteindelijk teruggevonden! Maar dat is natuurlijk niks in vergelijking met privé-documenten. Sindsdien neem ik een rugzakje mee, maar dat vind ik wel vervelend.
wij waren met 4 afgezakt naar Rillaar. 10:05u gestart na enkel kilometers wist ik al dat dit ne heel goede tocht ging worden. en ja hoor, we hebben ons beestig geamuseert op de 62km en echt heel goed georganiseert. beestige goede tocht.
wij kregen onze Leffe zelfs in de douche gelevert. :) als dat gene service is!
zeekers volgend jaar terug.
Ief
wij kregen onze Leffe zelfs in de douche gelevert. :) als dat gene service is!
zeekers volgend jaar terug.
Ief