19/04/2009 Haacht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mtbrider
Mountainbiker

Post by mtbrider »

Goede tocht. Goed afgepijld. Goede bevoorrading.Kortom goede organisatie. En geweldig goede Tongerlo op het laatste. De mannen van MTB Okselaar waren content =D> =D> =D>
morphan
Mountainbiker

wie heeft zijn tellerke verloren

Post by morphan »

Knappe, snelle tocht, en geweldig goeie cake op de bevoorrading!! =D> =D>

Onderweg heb ik een tellerke gevonden, maar vergeten af te geven aan de aankomt.
Via deze weg kan het misschien toch nog bij de eigenaar komen. :-D

Geef wel het model door in je reactie. :-)
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

Jep zoals gpsteven al zei toffe leuke rit gehad. Na Steven die gisteren zwaar tegen de beton is gegaan in Rillaar, vandaag mijn broer, net voor de fotograaf aan het beekje, ook tegen de vlakte. Gevolg kruisbanden of legamenten geraakt!!! Maar voor de rest alles oké. Euhh heb wel iemand gezien die volledig kopje onder is gegaan in het vijvertje na de gratis tongerlo. :lol: :lol: :lol: Tot volgend jaar
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Ook genoten van de rit. Altijd leuk rijden in Haacht. Ik vond dat het stukje net voor de gratis Tongerlo er dit jaar beter bij lag dan vorig jaar : dit jaar geen voet aan de grond moeten zetten, vorig jaar toch wat moeten stappen #-o

Als ik mij niet vergis heb ik bij de start Smallen Drash van de Sasbikers ook nog een bodemonderzoek zien maken met zijn nieuwe klikpedalen :wink:

Goede organisatie: goede bepijling, bevoorrading en parkoers : alleen graag indien mogelijk voor volgend jaar wat extra druk op de slangen van de afspuitstand

Volgend jaar terug van de partij
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

=D> Het MTB HA8 team (rijders, familie & vrienden) dankt alle 763 deelnemers.
Samen hebben we er een echt festijn van gemaakt. Voor, tijdens en na de rit zag ik niets dan lachende gezichten 8) Er zijn reeds een 1000 tal foto's beschikbaar op onze site : http://www.mtbha8.be De komende dagen mag je nog foto's en filmkes verwachten :bounce:

De afspuitstand had inderdaad problemen met de druk.. zeker eenverbeteringspunt voor volgend jaar.
Oh ja, nog veel beterschap gewenst aan de onfortuinlijk rijder die , tijdens zen val, zen schouder uit de kom bracht.

Tot volgend jaar . of op 1 van de komende TT' s natuurlijk (deze keer zonder telelens :roll: )
cross
Mountainbiker

Post by cross »

Ooo ja , ik had het voorspeld weer nen schitterende tocht van de MTBHA8ers . Al wie mijn aanbeveling volgde heeft ne prettige toertocht beleeft in haacht . het was echt SCHITTEREND ( het weer en de organisatie) . =D> .
Al die mijne goeie raad in de wind hebben gelaten #-o , kom dan volgend jaar dan toch maar eens mee rijden in Haacht . Hier is het bewijs geleverd dat ge geen hoogtemeters moet hebben voor ne goeie tocht te organiseren.

Bedankt MTBHA8
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Lucky22 wrote:
Als ik mij niet vergis heb ik bij de start Smallen Drash van de Sasbikers ook nog een bodemonderzoek zien maken met zijn nieuwe klikpedalen :wink:
Inderdaad, hij moet zijn spd-kes nog wat gewoon worden :-k
Wicked_Uncle_Ernie
Mountainbiker

Post by Wicked_Uncle_Ernie »

- Prachtig parcours door groot Haacht met een minimum aan asfalt,
- Afpijling dik in orde,
- Bevoorading: Dit was meer een buffet dan een bevoorading,
- Ne goeien Tongerlo achteraf.

En zelfs het weer was perfect!

Kortom 5 Margi's die genoten hebben van de 50 km.
Tot volgend jaar ! 8)
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

heeft iemand soms een gps-file van deze toer?
zou deze toer graag nog eens willen rijden

greetz
frederkc
Obelix
Mountainbiker

Post by Obelix »

Frederikc,
aangezien er een aantal stukken over privé terrein lopen is het moeilijk (onmogelijk) de tocht in al z'n glorie te rijden :cry: ....tenzij je de streek wat ken en via een alternatief :-D opnieuw kan inpikken.
Post Reply