19/04/2009 Haacht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- morphan
- Mountainbiker
wie heeft zijn tellerke verloren
Knappe, snelle tocht, en geweldig goeie cake op de bevoorrading!!
Onderweg heb ik een tellerke gevonden, maar vergeten af te geven aan de aankomt.
Via deze weg kan het misschien toch nog bij de eigenaar komen.
Geef wel het model door in je reactie.
Onderweg heb ik een tellerke gevonden, maar vergeten af te geven aan de aankomt.
Via deze weg kan het misschien toch nog bij de eigenaar komen.
Geef wel het model door in je reactie.
Jep zoals gpsteven al zei toffe leuke rit gehad. Na Steven die gisteren zwaar tegen de beton is gegaan in Rillaar, vandaag mijn broer, net voor de fotograaf aan het beekje, ook tegen de vlakte. Gevolg kruisbanden of legamenten geraakt!!! Maar voor de rest alles oké. Euhh heb wel iemand gezien die volledig kopje onder is gegaan in het vijvertje na de gratis tongerlo.
Tot volgend jaar
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
Ook genoten van de rit. Altijd leuk rijden in Haacht. Ik vond dat het stukje net voor de gratis Tongerlo er dit jaar beter bij lag dan vorig jaar : dit jaar geen voet aan de grond moeten zetten, vorig jaar toch wat moeten stappen
Als ik mij niet vergis heb ik bij de start Smallen Drash van de Sasbikers ook nog een bodemonderzoek zien maken met zijn nieuwe klikpedalen
Goede organisatie: goede bepijling, bevoorrading en parkoers : alleen graag indien mogelijk voor volgend jaar wat extra druk op de slangen van de afspuitstand
Volgend jaar terug van de partij
Als ik mij niet vergis heb ik bij de start Smallen Drash van de Sasbikers ook nog een bodemonderzoek zien maken met zijn nieuwe klikpedalen
Goede organisatie: goede bepijling, bevoorrading en parkoers : alleen graag indien mogelijk voor volgend jaar wat extra druk op de slangen van de afspuitstand
Volgend jaar terug van de partij
- Bumba
- Mountainbiker
Samen hebben we er een echt festijn van gemaakt. Voor, tijdens en na de rit zag ik niets dan lachende gezichten
De afspuitstand had inderdaad problemen met de druk.. zeker eenverbeteringspunt voor volgend jaar.
Oh ja, nog veel beterschap gewenst aan de onfortuinlijk rijder die , tijdens zen val, zen schouder uit de kom bracht.
Tot volgend jaar . of op 1 van de komende TT' s natuurlijk (deze keer zonder telelens
Ooo ja , ik had het voorspeld weer nen schitterende tocht van de MTBHA8ers . Al wie mijn aanbeveling volgde heeft ne prettige toertocht beleeft in haacht . het was echt SCHITTEREND ( het weer en de organisatie) .
.
Al die mijne goeie raad in de wind hebben gelaten
, kom dan volgend jaar dan toch maar eens mee rijden in Haacht . Hier is het bewijs geleverd dat ge geen hoogtemeters moet hebben voor ne goeie tocht te organiseren.
Bedankt MTBHA8
Al die mijne goeie raad in de wind hebben gelaten
Bedankt MTBHA8
- Wicked_Uncle_Ernie
- Mountainbiker
Post by Wicked_Uncle_Ernie »
- Prachtig parcours door groot Haacht met een minimum aan asfalt,
- Afpijling dik in orde,
- Bevoorading: Dit was meer een buffet dan een bevoorading,
- Ne goeien Tongerlo achteraf.
En zelfs het weer was perfect!
Kortom 5 Margi's die genoten hebben van de 50 km.
Tot volgend jaar !
- Afpijling dik in orde,
- Bevoorading: Dit was meer een buffet dan een bevoorading,
- Ne goeien Tongerlo achteraf.
En zelfs het weer was perfect!
Kortom 5 Margi's die genoten hebben van de 50 km.
Tot volgend jaar !