Beneluxcup (Kampioenschap) Averbode 9/05/2009 - 10/05/2009

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Coi
Mountainbiker

Post by Coi »

Laat ons zeggen, ge hebt gelijk, en ge hebt genoeg gezegd..... [-o<
Tomski
Mountainbiker

Post by Tomski »

Ben vandaag in houffa gaan verkennen en het nieuwe stuk is supper jammie Baaaaaaiken :-D

@manitou: Je bent niet de enige die er zo over denkt. Maar helaas heeft niet iedereen zo'n mountainbikespirit.
xav
Mountainbiker

Post by xav »

Waarom is die media aandacht nodig? Laat de bikers die willen biken op een MTB- waardig parcour hun hang gaan. Desnoods zonder evenveel prijzengeld en ondersteuning zoals wegrenners en crossers. Laat ons dan onze sport uitoefenen zoals het moet. En diegene die willen kiezen voor het GELD laat die maar naar de weg of het veld gaan.
Er zijn nog zoveel sporten die ook mooi en uniek zijn, die ook niet de media aandacht krijgen die ze verdienen.
En die worden ook niet aangepast omdat er andere disiplines zijn (die erbij aanleunen) die ook naar de olympische spelen willen.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

manitou. wrote:
rollemol wrote:Ik weet niet wie het evenement in Houffa organiseert maar ik dacht dat het in Averbode georganiseerd wordt door GOLAZO. sport er op langere termijn alleen zijn vruchten van gaat plukken .
inderdaad Golazo organiseerd dat in averbode
ze hebben oa sven nys onder contract
Het podium is dan ook al snel gekend naar mij idee.
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

aj kwak wrote:
manitou. wrote:
rollemol wrote:Ik weet niet wie het evenement in Houffa organiseert maar ik dacht dat het in Averbode georganiseerd wordt door GOLAZO. sport er op langere termijn alleen zijn vruchten van gaat plukken .
inderdaad Golazo organiseerd dat in averbode
ze hebben oa sven nys onder contract
Het podium is dan ook al snel gekend naar mij idee.
dat denk ik niet, er staan toch een paar serieuze toppers van uit het mtben op de startlijst hé of niet
absalon
brentjes
paulissen
en nog een helen hoop
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

We kunnen misschien het mountainbike kustcriterium ook afschaffen dan!
Komen ook veldrijders meedoen en mogen ook vooraan starten.En op het strand kan je ook moeilijk spreken van mountains!!

Misschien de halve flanderscup en nederlandse beneluxcups ook maar afschaffen want die zijn ook met cyclocross fiets te doen!!

En had die klim naar de kapel er wel ingezetten had het dan echt mtb'en geweest??Denk niet dat die veldrijders bang zijn van zo'n klimmeke!!

Als de organisatie de wildcards aan de veldrijders geeft om extra aandacht te trekken is dat volgens mij hun volste recht.
Zij die er niet tegen kunnen blijven er weg,zij die het graag willen volgen of deelnemen zakken af naar Averbode.
Maar daar hier pagina's vol over zagen ...
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

alainvwbike wrote: Misschien de halve flanderscup en nederlandse beneluxcups ook maar afschaffen want die zijn ook met cyclocross fiets te doen!!
afschaffen zou ik die dingen niet doen, maar...

iemand van ons club zei zaterdag nog : "ge peinzt toch niet dat ik morgen weer drie uur in den otto ga zitten om daar in het zand rond een vijver te gaan rijden ?"

ik moest ne keer lachen...
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Hoe minder volk hoe beter, dan kan ik bij de fun misschien is vanvoor eindigen!! :bounce: :lol:
Nee gaat wel een tof weekend worden zo kort bij de deur en mountains ofni moe bent ge toch!!!
Tomski
Mountainbiker

Post by Tomski »

Iegienie wrote:
alainvwbike wrote: Misschien de halve flanderscup en nederlandse beneluxcups ook maar afschaffen want die zijn ook met cyclocross fiets te doen!!
afschaffen zou ik die dingen niet doen, maar...

iemand van ons club zei zaterdag nog : "ge peinzt toch niet dat ik morgen weer drie uur in den otto ga zitten om daar in het zand rond een vijver te gaan rijden ?"

ik moest ne keer lachen...
Hihi.... wie was da? :drunk: :lol: :lol: :lol:
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

xav wrote:Marathonman, hetzelfde weekend is er inderdaad een Wallonie Cup in Eupen, maar wel op de zaterdag. Ik zou zeggen laten we met zijn allen daar gaan biken op een mooi parcour.
30-31/05- Eupen - Championnat FCWB

WIJZIGING waals kampioenschap in EUPEN De XC wedstrijd in Eupen zal plaats vinden op 30 & 31 mei en niet zoals voorzien op 9 en 10 mei. Het volledig programma en inschrijving op www.rsk-eupen.be
Post Reply