25 & 26/04/2009 Kuurne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Als lid van de funbikers hebben we deze namiddag nog eens de toerentocht verkend. Ik ga u nu eerst zeggen dat de 60km wordt 65km dus voor de kleinere toeren 5km bijrekenen.
Ziehier dan de beschrijving van de tocht : Kuurne richting Harelbeke(Gavers) dan richting Deerlijk. Achter 19 km de Olieberg(st Lowie Deerlijk). Daar is de 1e bevoorrading. Dan richting Vichte. Daar is de splitsing voor de 50 km richting Otegem. Voor de 65 km gaan we de andere kant op naar Tiegem. Eens in Tiegem wordt het vossenhol 3x beklommen (dus wel pittig). De terugtocht leidt ons terug naar de 2e bevoorrading in Otegem ook voor de 50 km. Eens voorbij de bevoorrading gaan we via Heestert, Zwevegem-Knokke terug richting St Denijs-Zwevegem. Dan via Zwevegem, Kortrijk terug Stasegem-Harelbeke om via de Gavers voor een mooie afsluit van een best pittig tochtje. Zeker de 65 km. We hopen jullie te zien.
groetjes een lid van de funbikers
Ziehier dan de beschrijving van de tocht : Kuurne richting Harelbeke(Gavers) dan richting Deerlijk. Achter 19 km de Olieberg(st Lowie Deerlijk). Daar is de 1e bevoorrading. Dan richting Vichte. Daar is de splitsing voor de 50 km richting Otegem. Voor de 65 km gaan we de andere kant op naar Tiegem. Eens in Tiegem wordt het vossenhol 3x beklommen (dus wel pittig). De terugtocht leidt ons terug naar de 2e bevoorrading in Otegem ook voor de 50 km. Eens voorbij de bevoorrading gaan we via Heestert, Zwevegem-Knokke terug richting St Denijs-Zwevegem. Dan via Zwevegem, Kortrijk terug Stasegem-Harelbeke om via de Gavers voor een mooie afsluit van een best pittig tochtje. Zeker de 65 km. We hopen jullie te zien.
- Mustang86
- Mountainbiker
jensie wrote:Als lid van de funbikers hebben we deze namiddag nog eens de toerentocht verkend. Ik ga u nu eerst zeggen dat de 60km wordt 65km dus voor de kleinere toeren 5km bijrekenen.
Ziet er heel goed uit. Doe een deel van die toer bijna wekelijks. Op den top van den olieberg ga ik dan wel terug via zwevegem naar stasegem om daar nog wat langs het kanaal te ploeteren en keer dan terug langs de leie. Als het weer wat meevalt zal ik zeker aanwezig zijn! Nu eerst nog ff de vélo kuisen na mijn moddertochtje van gisteren in de gietende regen
- sweeber krierecrosser
- Mountainbiker
Post by sweeber krierecrosser »
kdenk da we wel zullen vertegenwoordigd zijn met enkele krierrecrossers, lijkt me nen toffen tocht
-
burggraeve
- Mountainbiker
- Mister T.
- Mountainbiker
Oh, maar 'k denk dat onze Spiermassa al lang zijn 'clubje' heeft gevonden...prideandglory1891 wrote:trouwens, moest je nog een clubje zoeken om u lid te maken, kan ik u een tip geven: bike@holics uit Harelbeke. Bende leutige gasten, bezeten door de fiets met leden van allerlei nieveau en leeftijd én opvallende kledij
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
heb ik zondag gezienMister T. wrote:Oh, maar 'k denk dat onze Spiermassa al lang zijn 'clubje' heeft gevonden...prideandglory1891 wrote:trouwens, moest je nog een clubje zoeken om u lid te maken, kan ik u een tip geven: bike@holics uit Harelbeke. Bende leutige gasten, bezeten door de fiets met leden van allerlei nieveau en leeftijd én opvallende kledij![]()
![]()