19/04/2009 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Evert
Mountainbiker

Post by Evert »

Mooie vlotte rit, mooi weer...Wat moet een mens meer hebben?
Juist ja, kettingbreuk in het bos net voor de opsplitsing :evil:

Gelukkig stond er plots een barmhartige samaritaan naast me die gereedschap + schakeltjes bij zich had! Gered! =D>
Bij deze wil ik die persoon nogmaals bedanken. Zonder hem was het voor mij na 26 km al gedaan geweest!

Zo'n kettingpons + schakeltjes zullen alvast spoedig onder mijn zadel terug te vinden zijn!

Volgend jaar ben ik terug van de partij!

Gr
pretorian
Mountainbiker

Post by pretorian »

Dit was een toerke om u tegen te zeggen.
Knap werk van de parcourbouwers.

Volgend jaar zeker terug van de partij.

mvg
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Snellegem: om 08u30 aan de start, stond me daar een wachtrij, veel volk op t parcour dus. De wintertocht was super, maar hetgene wat vandaag aan bod kwam: =D> . Nochtans wat moe, niet veel geslapen, een vijftal uur, maar t ging toch ...

Bos in, bos uit, lange dreven, ... Aan de parcourbouwers =D> =D> .

In het bosje voor de splitsing de moeilijke route gekozen en dan nog op het vlakke in dat bosje #-o over kop gegaan - voorwiel bleef steken en hups, over het stuur ... :-? efkens bekomen en dan weer op de fiets ... Vervolgens de rest van de toer gereden, na splitsing terug wat asfalt, maar werd goedgemaakt met terug wat bos na tweede bevoorrading.

Prachtige rit, prachtig parcour, weer in orde, organisatie ook. Aprés was trouwens ook super, waar ik enkele oude bekenden zag, kennisgemaakt heb met collega-bikers en een Tongerlo teveel dronk ... :drunk:

T was in orde!
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Evert wrote:Mooie vlotte rit, mooi weer...Wat moet een mens meer hebben?
Juist ja, kettingbreuk in het bos net voor de opsplitsing :evil:

Gelukkig stond er plots een barmhartige samaritaan naast me die gereedschap + schakeltjes bij zich had! Gered! =D>
Bij deze wil ik die persoon nogmaals bedanken. Zonder hem was het voor mij na 26 km al gedaan geweest!

Zo'n kettingpons + schakeltjes zullen alvast spoedig onder mijn zadel terug te vinden zijn!

Volgend jaar ben ik terug van de partij!

Gr
Had ik die ook maar tegengekomen...
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Vandaag me zeker geamuseerd in snellegem =D> =D> , spijtig da moar 48 km waren =P~ =P~ . Twas echt wijs bos in bos uit en technische stroken nie tedoen #-o #-o , en er liep ter eentje met een rokske haahahhaa :lol: :lol: :lol: .De meeste km met de mx kes gereden , na de 2de bevoorrading hebben ze hun gashendelke opengezet . Heb eens gezwaaid en weg waren ze
DIKKE GROETJES KADEETJE
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Thanks , bedankt voor de mooie rit =D> =D> =D>
samen met een groepje grysperre's de rit gedaan , de bultjes hebben we een keer of 7 gezien , en nog had ik moeite om bakkertje en tram4 te overtuigen om verder te rijden #-o
Mede door de uitstekende organisatie en het mooie weer een schitterende voormiddag beleefd :lol:
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

mij vandaag ook ferm geamuseerd op de 48

stralend weer , prachtig parcours , goeie organisatie
achteraf buiten nog eentje gedronken int zonnetje

meer moet dat ni zijn om een schitterende zondag te beleven

snellegem tot de volgende =D> =D>
debiker
Mountainbiker

Post by debiker »

Hier ook van dat , prachtig parcours en uitstekende organisatie =D>
na de 2 de bevoorrading in het bos juist proberen een boompje te verzetten wat natuurlijk niet lukte :evil:
de rest goed verlopen nog wat aan de konditie werken(is eerste jaar met mtb en 3maand uitgeweest met operatie dat laat zich voelen maar we bijten door) als ik zie hoe er mij vele voorbij sjezen pff #-o

Mvg Mario
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

mooi tochtje, lekker weertje,
tot de volgende!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

genoten van de kleine en de grote toer :wink:
Post Reply