19/04/2009 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zero
Mountainbiker

Post by zero »

laagvlieger wrote:En hoe lag het er vandaag bij? Hopelijk goed,denk he wel zekers hé.
Vandaag mooi weer en morgen ook zo hopelijks [-o<

ben gestart om 17 uur en het lag er zeer goed bij, tegen het einde was het wel wat aan het motregenen.
Kevin_V
Mountainbiker

Post by Kevin_V »

I'll be there!:d Btw voor de mensen die het nog niet weten. Ik heb samen met Maarten een nieuwe actie opgezet om sponsoring bij elkaar te halen voor Duchenne Heroes. Wie 1€ per dag wil sponsoren ( 7€ totaal) maakt kans op 1 van de GPS toestellen die we van de gelijknamige fabrikant gekregen hebben. De trekking zal plaats vinden op ons Heldenontbijt de 10de mei in Averbode ( waar overigens het Benelux kampioenschap mountainbike gaat plaats vinden)! Als je prijs hebt kan hij ook met post verzonden worden.;)
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Bedankt voor de info omtrent parcours,hier'(Dendermonde) nog geen druppel regen gezien vandaag =D>
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

skoon toerke mannen!!! =D>
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

uiteindelijk gekozen voor de 65km (die er 61.5km waren) in Rillaart.

mooie toer,goede bepijling,goede bevoorrading, alles op en aan =D>

blijkbaar heeft het er deze nacht geregend,wel wat meer modder als ik had gedacht,verkeerde bandenkeuze met als gevolg soms wel doorslippen bij het oprijden van beklimming.

volgend jaar ben ik er weer bij!
Kevin_V
Mountainbiker

Post by Kevin_V »

Volgende editie ben ik er ook weer bij! Was fun. Proficiat! =D>

Btw de ijsberg was die te gevaarlijk of heb ik hem gewoon gemist?
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Gestart om 10u stipt voor de 65, enkele kilometers na de eerste bevoorrading stukken ; egg-beater pedaal kapot. 25 km terug naar huis met 1 pedaal was nie plezant en zwaar voor het ongelukkige been mèt pedal :roll:

Tot dan toe ; leuk toerke, wel erg veel asfalt vond ik. Mega bevoorradingspost, Perfecte afpijling =D>
Wat mij opviel ; nog nooit voorheen heb ik bij een zo late start toch zo een drukte op de tracks gezien ! Dikwijls echt moeten inhouden, remmen en op de konijntjesberg zelfs stilstaan en wachten. Ik vertrek altijd op het allerlaatste moment, maar dit had ik nog nooit meegemaakt op dat uur.
Was er zoveel volk in totaal of begint iedereen later te starten ? Gelieve mij dat te laten weten, want dan start ik terug vroeg :-)
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

65km gedaan. Hele goede voormiddag gehad.

Rillaar/Langdorp is mijn wekelijks trainingsparcourke, maar vandaag toch op heel wat stukken geweest die ik voordien nog niet gezien had. Ook de bloso-routes werden goed vermeden. Sterk.

Ne gratis binnenband en koffie bij de start, een dik parcours met de nodige hoogtemeters en techniek. En plus 2 goei bevoorradingen (rijsttaart bij de 2de jawel!).

Volgend jaar terug.
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

Vandaag ook de 65 gedaan. Door het goede weer van de laatste dagen gekozen voor RR voor en achter. #-o Met de regen van gisterenavond was dat op sommige stukken slibberen. Eerste afdaling lag nogal vettig en iemand raakt mij waardoor ik mijn evenwicht kwijt raak. Den decor in en een hoop schaafwonden. :( Dat kon de pret echter niet drukken en voor de rest genoten van het perfect afgepijld parcours, de schitterende bevoorradingen en de blonde Leffe achteraf. =D>
@ Kevin_V: De afdaling van de Ijsbeek was net na de eerste splitsing van de 65 en de 45km. Enkel voor de 65 lus dus. Deze afdaling lag er trouwens goed en droog bij.
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

Allereerst een =D> voor de organisatie ! Duidelijke pijlen en gevaarborden op de juiste plaatsen, bikewash met tuinslagen (fiets dankt u). De toer van 45 km was super mooi en met dat vleugje modder word het veel technischer 8) Wat zijn hier normale gemiddelde snelheden ? Ik zat net boven 21 en heb er zwaar voor moete werken...
Post Reply