19/04/2009 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Den omgekeerde wereld hier:klein plateautje wil kost wat kost hier terug beginnen na maandenlang revalideren en ik... #-o .ik moet hier ook mee om....mijn kilo's. #-o ...
'T is geleden van in Izegem da'k nog ne velo van dichte gezien heb dus...'t zal op 't gemakske zijn!!Vertrek rond 8.30-8.45.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Ahoi,

vandaag de 160 km van de Izegemse Pijl op de weg gereden met mooie
heuvels. Wij hadden daar de ganse dag mist maar blijkbaar heeft de zon zich hier van haar mooiste kant laten zien. Nog eens de topic herlezen en het
ziet er goed uit. Ik kom dus ook m'n benen na vandaag losrijden in Snellegem.
Normaal gezien rond 8u45 a 9 uur. Witje komt deze nacht thuis van z'n skireis, misschien kan ik hem toch uit z'n bed bellen voor deze rit.

Cu Yveske,
vike
Mountainbiker

Post by vike »

hoi,

vanmorgen samen met kilted biker, kajobiker en een sympathieke medewerker die voor de eerste keer op een MTB stapte ons toerken nog eens gereden...

het parcours ligt er zeer snel bij, enkel een vettig stukske op de "peerdewegel in beisbroek" (maar we zijn daar veel erger gewoon, je kunt er makkelijk door)

spijtig van onze loppemse boswachter :evil: maar voor de rest is het een mooi toerken geworden..

de grootste stukken off-road die we in de winter aanboden zijn er niet, wegens het niet al te veel belasten van de boseigenaars, die nogal op hun privacy staan, maar we proberen die zeker terug in onze bosrally ([/b]eerste zondag van januari 2010) te steken

voor kajobikers fun-bosje ligt een brugsken, goed op doorvlammen, ligt fantastisch

het bosje met de bulten, goed berijdbaar enkel de eerste grote bult was redelijk slippery om op te rijden

hopelijk hebben jullie morgen evenveel fun als wij vanmorgen [/b]
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

grote plateau wrote:Den omgekeerde wereld hier:klein plateautje wil kost wat kost hier terug beginnen na maandenlang revalideren en ik... #-o .ik moet hier ook mee om....mijn kilo's. #-o ...
'T is geleden van in Izegem da'k nog ne velo van dichte gezien heb dus...'t zal op 't gemakske zijn!!Vertrek rond 8.30-8.45.
Kilo's? Ken ik alles van... :wink:

Allez ik ben er om 8.25. Altijd leuk om de come-back van een forumbik(st)er mee te maken. =D> By the way: nu samen traag, binnen een maand pakken we ze bij de kraag... :wink:
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Morgen ook paraat in Snellegem met een 4 tal Choufkes =D>

Spijtig van de enkele stukken waar men niet door mag, hopelijk word het in de toekomst niet erger met de "groen mannen" :evil:
Tumelette
Mountainbiker

Post by Tumelette »

De traditionele rit in Snellegem laten we niet liggen. Morgen zijn we er met een vijftal Copains.
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Eens kijken of je me nog kan verbazen hier in "mijn" streek. Tot morgen!
De wintertocht was alvast super. Hopelijk straks ook van datte!!

Groeten uit Zedelgem.
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

blomsky wrote:Eens kijken of je me nog kan verbazen hier in "mijn" streek. Tot morgen!
De wintertocht was alvast super. Hopelijk straks ook van datte!!

Groeten uit Zedelgem.
Als je de 48km doet zul je op het laatste alleszins nog een lastig "verrassingstje" krijgen. 't is iets compleet nieuws. Ge zult wel zien.

Grtzz
Tot straks.
Erimy
Mountainbiker

Post by Erimy »

Tegen rond 10 u denken ik en broer te vertrekken te Snellegem
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Na 30km kettingbreuk... :cry::cry::cry: Dan maar te voet naar huis. dedju was mij aan het amuseren!!

Tot in de winter dan maar....
Post Reply