We gaan morgen op pad met de bike, en de laatste bordjes. Dus, tegen morgenmiddag kan ik nog wat meer parcours-info geven. Maar ik verwacht geen grote problemen ivm berijdbaarheid. In het bosje met de bulten is er weer een moeilijke en een gemakkelijke weg aangegeven. Kleine tip : Overschat jezelf niet!!!MX jorgy wrote:Kweet ni als het droog zal zijn![]()
Er is vandaag hier serieus wa water uit de lucht gevallen.
19/04/2009 Snellegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Tzal voor mij de gemakkelijke weg terug worden, zwaar overschat met de wintertocht ...kilted biker wrote:We gaan morgen op pad met de bike, en de laatste bordjes. Dus, tegen morgenmiddag kan ik nog wat meer parcours-info geven. Maar ik verwacht geen grote problemen ivm berijdbaarheid. In het bosje met de bulten is er weer een moeilijke en een gemakkelijke weg aangegeven. Kleine tip : Overschat jezelf niet!!!MX jorgy wrote:Kweet ni als het droog zal zijn![]()
Er is vandaag hier serieus wa water uit de lucht gevallen.
- amateur-biker
- Mountainbiker
Post by amateur-biker »
`k Zal er zelf niet bij zijn maar na al de keren dat ik in Snellegem heb gereden weet ik het zeker : `t is 1 van de mooiste toerkes in West Vlaanderen, zo niet de mooiste. Die mannen doen altijd heel veel inspanning om een zeer mooi parcours aan te bieden en maken op die manier optimaal gebruik van wat de mooie bosrijke streek te bieden heeft
. Succes mannen
.