19/04/2009 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

MX jorgy wrote:Kweet ni als het droog zal zijn :-?
Er is vandaag hier serieus wa water uit de lucht gevallen.
We gaan morgen op pad met de bike, en de laatste bordjes. Dus, tegen morgenmiddag kan ik nog wat meer parcours-info geven. Maar ik verwacht geen grote problemen ivm berijdbaarheid. In het bosje met de bulten is er weer een moeilijke en een gemakkelijke weg aangegeven. Kleine tip : Overschat jezelf niet!!!
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

@ kilted rider : Tis mountainbiken hé, en tis tegen de deure dus mag het eki nat zin :wink:
Tgoa wel goed genoeg liggen
Tot zondag
ansbiker
Mountainbiker

Post by ansbiker »

Geen nood, 2 keren optrekken en die asfalt is voorbij. Als de rest van de rit even goed is als deze winter :bounce: dan stellen die 2 armzalige kilometerkes niks voor.
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

kilted biker wrote:
MX jorgy wrote:Kweet ni als het droog zal zijn :-?
Er is vandaag hier serieus wa water uit de lucht gevallen.
We gaan morgen op pad met de bike, en de laatste bordjes. Dus, tegen morgenmiddag kan ik nog wat meer parcours-info geven. Maar ik verwacht geen grote problemen ivm berijdbaarheid. In het bosje met de bulten is er weer een moeilijke en een gemakkelijke weg aangegeven. Kleine tip : Overschat jezelf niet!!!
Tzal voor mij de gemakkelijke weg terug worden, zwaar overschat met de wintertocht ...
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

wij komen ook nog eens af :bounce:

hier volop zon vandaag dus ziet er goed uit , hoe is het daar rond snellegem ?
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

ook volop zon 8)
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

De Grysperre's kunnen deze zeker niet laten voorbijgaan :lol: , we komen met een proper groepke mee genieten van deze toer en starten rond 8.30.
Tot morgen , hopelijk met het zonnetje van bovenuit [-o< [-o<
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Begin deze week had ik voor Huissignies gekozen, maar ik ga op mijn keuze terug komen.
Het is een mooie tocht, daar niet van, maar morgen zal het voor mij toch Snellegem worden.
Al jaren na elkaar heb ik me hier goed gejeund.
Ik kan deze dus niet links laten liggen :wink:
Tot morgen, 7U45 aanwezig :bounce:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Hmmm, ik denk dat ik mijne 'bruine kop' hier morgen ook eens kom showen. Voor de snelheid zal het niet zijn, :oops: Opbouw, opbouw... :wink:
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

`k Zal er zelf niet bij zijn maar na al de keren dat ik in Snellegem heb gereden weet ik het zeker : `t is 1 van de mooiste toerkes in West Vlaanderen, zo niet de mooiste. Die mannen doen altijd heel veel inspanning om een zeer mooi parcours aan te bieden en maken op die manier optimaal gebruik van wat de mooie bosrijke streek te bieden heeft =D> =D> . Succes mannen :wink: .
Post Reply